  • 61. Data: 2013-01-22 20:48:26
    Temat: Re: Na wesoło
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-01-22 16:49, JD pisze:

    > Czyli wszystkie uważasz za dobre... Mistrzu, ukłony :)

    Chwila... przecież zapytałem co robisz z tymi, które nie przedstawiają
    wartości artystycznych a do jakich zaliczają się zdjęcia z w/w
    okoliczności. Odwracasz kota ogonem.

    Marek

  • 62. Data: 2013-01-22 20:50:48
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 22, 2013 2:44:25 PM UTC-5, Marek wrote:

    > Ojjj widz�, �e lubisz zniech�ca� ludzi do siebie.

    Jesli pisanie prawdy uznajesz za zniechecanie,
    to faktycznie bardzo lubie to robic.
    Ponoc, nic tak nie boli jak prawda.

    Slon

  • 63. Data: 2013-01-22 20:53:10
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 22, 2013 2:48:26 PM UTC-5, Marek wrote:

    > Chwila... przecież zapytałem co robisz z tymi, które nie przedstawiają
    >
    > wartości artystycznych a do jakich zaliczają się zdjęcia z w/w
    >
    > okoliczności. Odwracasz kota ogonem.

    "Tak wielkiego domu nie mam aby wszystkie prace na ścianę wrzucać :-)"

    Slon

  • 64. Data: 2013-01-22 21:23:40
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-01-22 20:50, Slon pisze:

    > Jesli pisanie prawdy uznajesz za zniechecanie,
    > to faktycznie bardzo lubie to robic.
    > Ponoc, nic tak nie boli jak prawda.

    Pisanie prawdy powiadasz ... a jak to się ma do niniejszego wątku?
    Napisałeś jedno zdanie, które już wcześniej użyłeś w tym wątku lecz je
    zignorowałem. Więc wkleiłeś je ponownie abym go nie przeoczył i
    skomentował. To zdanie jest bardzo krótkie aby móc doszukiwać się w nim
    jakichkolwiek prawd. Ja w nim dostrzegam tylko bezinteresowną kpinę. To
    gdzie tą prawdę zdążyłeś przemycić?

    Marek

  • 65. Data: 2013-01-22 21:28:13
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-01-22 20:53, Slon pisze:
    > "Tak wielkiego domu nie mam aby wszystkie prace na ścianę wrzucać :-)"

    Wyrwane z kontekstu. Mogę to napisać innymi słowy z zachowaniem
    kontekstu skoro nie załapałeś. Napisałem, że nie wszystkie zdjęcia
    nadają się na ścianę i spytałem się o to co kolega JD z nimi robi bo
    chyba nie rozwiesza ich po domu.

    Proponuję EOT

    Marek

  • 66. Data: 2013-01-22 21:39:12
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 22, 2013 3:23:40 PM UTC-5, Marek wrote:

    > Pisanie prawdy powiadasz ... a jak to się ma do niniejszego wątku?

    Nie powiadam, tylko pisze, a do niniejszego watku to sie ma "Na wesolo".

> [...]
    >
    > skomentował. To zdanie jest bardzo krótkie aby móc doszukiwać się w nim
    >
    > jakichkolwiek prawd. Ja w nim dostrzegam tylko bezinteresowną kpinę. To

    Tym razem, prawda jest zawarta w kpinie.

    Slon

  • 67. Data: 2013-01-22 21:41:20
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 22, 2013 3:28:13 PM UTC-5, Marek wrote:

> [...]
    >
    > kontekstu skoro nie załapałeś. Napisałem, że nie wszystkie zdjęcia
    >
    > nadają się na ścianę i spytałem się o to co kolega JD z nimi robi bo

    Cytuje pelna wersje postu na ktoru=y odisalem.
    ------------------------

    --------------------------------

    Slon

  • 68. Data: 2013-01-23 08:13:01
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2013-01-22 15:38, Marek pisze:
    > P.S.
    > Chyba nie wszystkie zdjęcia jakie robisz wrzucasz na ścianę? Dzieciak
    > ganiający po podwórku czy stypa raczej nie nadają się do wieszania na
    > ścianie :-D
    Pewnie, że nie. Te, na które szkoda mi papieru wrzucam w internet :)

    JD