  • 51. Data: 2013-01-22 04:45:35
    Temat: Re: Na wesoło
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek wrote:

    > O, też się nim interesowałem. Był on dostępny w formacie A4 i chyba
    > A3. Jadę głównie na 13x18 (tzn 5x7" - niektórzy producenci papieru
    > zbyt dosłownie wymiar w cm potraktowali). Jeśli drukujesz w mniejszym
    > formacie, to skąd go masz? Sam tniesz? Perspektywa cięcia trochę mnie
    > zniechęciła.

    jak już mam coś co chce wydrukowac to drukuję to co najmniej w A4 albo
    drukuje w A3 :)

  • 52. Data: 2013-01-22 12:27:11
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-01-22 04:45, Marek Dyjor pisze:

    > jak już mam coś co chce wydrukowac to drukuję to co najmniej w A4 albo
    > drukuje w A3 :)

    W jaki sposób prezentujesz tej wielkości wydruki? Standardowy album
    raczej w grę nie wchodzi? Fotoksiążka więc? Początkowo brałem pod uwagę
    robienie fotoksiążki lecz był z tym kłopot w takiej postaci, że punkty
    oczekiwały bitmapy i same drukowały na własnych materiałach, które nie
    zachwycały mnie jakością. Tego więc chciałem uniknąć. Pewnie będę musiał
    introligatorni poszukać. Może doradzisz rozwiązanie?

    Marek

  • 53. Data: 2013-01-22 13:19:19
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2013-01-22 12:27, Marek pisze:

    > W jaki sposób prezentujesz tej wielkości wydruki? Standardowy album

    Passe-partout i na ścianę? Niektórzy wolą antyramę.

    No rzeczywiście jest wesoło :)

    JD

  • 54. Data: 2013-01-22 14:47:36
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-01-22 13:19, JD pisze:

    > Passe-partout i na ścianę? Niektórzy wolą antyramę.

    Tak wielkiego domu nie mam aby wszystkie prace na ścianę wrzucać :-)

    Marek

  • 55. Data: 2013-01-22 15:38:19
    Od: Marek <p...@s...com>

    P.S.
    Chyba nie wszystkie zdjęcia jakie robisz wrzucasz na ścianę? Dzieciak
    ganiający po podwórku czy stypa raczej nie nadają się do wieszania na
    ścianie :-D

  • 56. Data: 2013-01-22 16:49:24
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2013-01-22 14:47, Marek pisze:

    > Tak wielkiego domu nie mam aby wszystkie prace na ścianę wrzucać :-)

    Czyli wszystkie uważasz za dobre... Mistrzu, ukłony :)

    JD

  • 57. Data: 2013-01-22 17:13:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JD wrote:

    > Czyli wszystkie uważasz za dobre... Mistrzu, ukłony :)

    hłe hłe hłe ;-)

  • 58. Data: 2013-01-22 18:08:09
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 22, 2013 10:49:24 AM UTC-5, JD wrote:

    > Czyli wszystkie uważasz za dobre... Mistrzu, ukłony :)

    Jak na wesolo, to na wesolo - prawdziwy wesolek z niego.

    Slon

  • 59. Data: 2013-01-22 18:20:11
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-01-19 22:19, Janko Muzykant pisze:

    > Dokładnie, każdy z nas ma mniej lub więcej dziwnych, żeby nie powiedzieć
    > - kretyńskich zwyczajów, zachowań i sposobów myślenia.

    A ja uważam, że podejście kolegi Marka z punktu widzenia amatora jest
    jak najbardziej właściwe. Jak sam przeglądam swoje archiwa, to się
    zastanawiam - na co mi tyle podobnych kadrów? Nie chce mi się ich już
    ponownie przeglądać, a nie potrafię się zdecydować, które zdjęcie
    wyrzucić, chociaż są tak podobne, że w gruncie rzeczy mógłbym pozostawić
    jedno, dobrze naświetlone a resztę wywalić.

    Jedno, czego nie rozumiem, to brak archiwizacji zdjęć przez kolegę.
    Pamiętam wypowiedź kogoś tu na forum, kto mówił, że ma znajomego, który
    przechowuje zdjęcia na kartach pamięci - po zapełnieniu karty kupuje
    nową i robi dalej zdjęcia - zupełnie jak z filmem w czasach analogowych.
    Zapytany, dlaczego tak robi, stwierdził, że tak w sumie wychodzi mu
    taniej. Oczywiście mówimy o ludziach, którzy potrafią zdecydować, co
    chcą sfotografować, a nie robią serię zdjęć 360 stopni co 2 kroki ;)

  • 60. Data: 2013-01-22 20:44:25
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-01-22 18:08, Slon pisze:

    > Jak na wesolo, to na wesolo - prawdziwy wesolek z niego.

    Ojjj widzę, że lubisz zniechęcać ludzi do siebie.

    Marek