  • Data: 2009-09-10 07:40:25
    Temat: Re: Na rozluźnienie - dowcip z branży :)
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 8 Sep 2009 20:13:29 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > z jakiej branży? archeologicznej?

    Ale nadal śmieszne :-)

    Moje ulubione to te:

    Fotograf - specjalista od aktu pije z modelką herbatę i prowadzi rozmowę.
    Nagle rozlega się dzwonek u drzwi. Fotograf zrywa się na równe nogi i
    szepce:
    - Szybko, niech się pani rozbiera! To na pewno moja żona.

    Facet złapał złota rybkę, a ta mówi do niego:
    - Wypuść mnie a spełnię twoje dwa życzenia.
    - Dlaczego dwa? Pyta facet.
    - A bo ja jestem mała rybka.
    - Dobrze mówi facet, chciałbym, aby w moim mieście nigdy nie zabrakło
    gorzały.
    Pstryk i życzenie się spełniło.
    - A teraz drugie życzenie. Mówi facet.
    - Chciałbym, aby w Czeczeni był pokój.
    - Nie mogę spełnić tego życzenia bo jestem małą rybką i jest to dla mnie za
    duże zadanie.
    Na to facet.
    - To bym chciał, aby moja żona wyładniała.
    Rybka na to:
    - Jak masz jej zdjęcie to pokaż.
    Facet pokazuje zdjęcie żony, rybka patrzy, patrzy i mówi:
    - Te facet masz mapę, gdzie jest ta Czeczenia.

    Pozdrawiam,
    Henry