  • 1. Data: 2010-04-30 08:52:28
    Temat: Na przekór chce kupić Nikona i nie można...
    Od: "pinto_maja" <p...@g...erg.com>

    albo mają dystrybucję do dupy albo sklepy obraziły sie na Nikoniarzy.
    Fotostrada w ktorej zawsze kupowałem w ogóle nie prowadzi Nikonów.
    Całe swoje fotograficzne życie bujałem się od HP, przez Sony i Canona.
    Teraz pierwszy raz chciałem usiąść do Nikona i dupa.
    Może ktoś z forumowiczów poleci sklep gdzie nabędę od reki bez czekania
    nowego Nikona P100
    w normalnej cenie tzn. 1250-1300zł

  • 2. Data: 2010-04-30 09:05:22
    Temat: Re: Na przekór chce kupić Nikona i nie można...
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 30 Kwi, 10:52, "pinto_maja" <p...@g...erg.com> wrote:

    > w normalnej cenie tzn. 1250-1300zł

    http://www.pixmania.com/de/de/4811833/art/nikon/cool
    pix-p100-schwarz.html?srcid=26&Partenaire=idealo&Cod
    ePromo=oui

    Pozdrawiam
    StaM

  • 3. Data: 2010-04-30 09:56:29
    Od: "pinto_maja" <p...@g...erg.com>

    >http://www.pixmania.com/de/de/4811833/art/nikon/coo
    lpix-p100-schwarz.html?srcid=26&Partenaire=idealo&Co
    dePromo=oui

    pieknie, dziki za namiar, ale przesylka i czas oczekiwania odstreczaja, a ja
    chcialem dzieciakom troche fotek i filmikow z weekednu porobic i obudzilem
    sie na ostatni dzwonek ;)

  • 4. Data: 2010-04-30 10:00:00
    Od: TomekM <t...@g...com>

    > http://www.pixmania.com/de/de/4811833/art/nikon/cool
    pix-p100-schwarz....

    Tylko, że ta firma mieści się we Francji.
    Kupowałem od nich raz i miałem mieszane uczucia.
    Po pierwsze trzeba sprawdzać czy gwarancja danego producenta jest
    respektowana w Polsce.
    Pamiętam, że wtedy kilka lat temu dostawałem dość mętne wyjaśnienia
    jak pytałem jak to jest z gwarancją.
    Jakby co to będziesz musiał słać wszystko do nich, a to kosztuje chyba
    ciut więcej jak do Polski.
    Po drugie czasem na stronie podawali niewłaściwą długość gwarancji.

  • 5. Data: 2010-04-30 13:08:43
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    TomekM pisze:

    Hej

    pix-p100-schwarz....

    > Tylko, że ta firma mieści się we Francji.
    > Kupowałem od nich raz i miałem mieszane uczucia.

    Ja właśnie szału dostawałem bo zamówiłem u nich 3 dyski x 2TB i czekałem
    tydzień od momentu zaksięgowania wpłaty :/
    --
    Pozdro
    Kryhu