  • 31. Data: 2010-08-02 09:39:53
    Temat: Re: Na mnie kolej: jakie auto?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 01.08.2010 Przemysław Bernat <p...@w...pl> napisał/a:

    > Ubzduraliście sobie, że ja handlowcem jestem. Ja jestem techniczny, i
    > klientom generalnie powiewa czym jeżdżę. Handlowcy mają ładne fury i
    > śliczne garniturki, a mi wystarczy, że mam narzędzia i wiedzę.

    A nie, oczywiście, piszę raczej o handlowcu albo właścicielu. Tak to się
    układa, że ludzie chcą zobaczyć nowego focusa z kratką, a nie nastoletnią
    Xantię.
    --
    Samotnik

  • 32. Data: 2010-08-02 09:59:24
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Franc" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Kup lepiej Citroena XM-a z końca produkcji. Będziesz miał komfort
    > nieziemski + niebanalne autko.

    Nop, 17km kabli w samochodzie osobowym to jest niebanalne :) Mam na podwórku
    fana Xmów i ma już drugiego i pomimo tego, że ciągle coś tam robi to nie
    można nazwać tego samochodu niezawodnym. Poza tym jest to zajawka
    niesamowita :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 33. Data: 2010-08-02 10:14:14
    Od: AL <a...@s...tam>

    Samotnik pisze:

> [...]
    > No niestety, mało w której branży klient poważa kooperanta, który podjeżdża
    > dziesięcioletnim (a siedemnastoletnim modelowo) złomem.

    no to zalezy jak ten zlom jest utrzymany :)

    jesli by ktos podjechal ladna DS'ka to tez bylby obciach?

    Mysle, ze wszystko zalezy tez od branzy w jakiej sie dziala i (niestety)
    przyjetych stereotypow.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 34. Data: 2010-08-02 10:25:23
    Od: "m" <...@n...pq>

    .
    > A nie, oczywiście, piszę raczej o handlowcu albo właścicielu. Tak to się
    > układa, że ludzie chcą zobaczyć nowego focusa z kratką, a nie nastoletnią
    > Xantię.

    No popatrz
    Jak do mnie przyjeżdża akwizytor zbyt drogim autem to nic mi nie sprzeda.
    Skoro go stać na wydawanie forsy na szpan to musi być bardzo drogi. Nie będę
    płacił mu prowizji, kupie gdzie indziej.

  • 35. Data: 2010-08-02 10:32:00
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Michał pisze:

    > Jak ktoś przyjeżdża do mnie autem wartym mniej jak 5000 pln to nie
    > otwieram bo się boje że to żebracy. Dlatego nigdy przedstawiciele firm
    > takimi nie jeżdżą.

    Nie dziwne, ze z takim debilem to tylko zebracy chca wspolpracowac.

    --
    Karolek

  • 36. Data: 2010-08-02 10:33:23
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Uogólniasz tak samo jak to, że z Omegą było dobrze w tej materii.

    No chyba trochę nie :-)
    U mnie Omega to taki wół roboczy, który sobie stoi pod ręką i jeździ na
    wszelkie okoliczności. A że w okolicach jest takich omeg chyba milion albo
    siedem to trochę zwracam na nie uwagę. I jeszcze nie widziałem Omeg z
    wyżartymi klapami bagaznika, odpadniętymi klapami wlewu paliwa, progami
    dziurawymi na wskroś albo bez dołów drzwi.....
    A Astry w takim stanie niestety widuję często. Aż za często.

  • 37. Data: 2010-08-02 10:43:21
    Od: "..Aldi..Romek.." <r...@p...fm>

    > Skoro urazu do franc nie masz, to ja zaproponuję Peugeota 406. Z tym, że
    > silnik 1.8 sobie odpuść.

    czy mógłbyś coś tu rozwinąć?
    co się w tym silniku takiego dzieje?

  • 38. Data: 2010-08-02 12:10:41
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Przemysław Bernat wrote:

    > No i? Ja jeżdżę na zmianę Fordem Focusem z 2007 i Citroenem Xantią z
    > 1997. Nie ma nawet co porównywać komfortu jaki oferuje Citroen z
    > hałasem i ohydnymi szorstkimi szmatami zwanymi szumnie tapicerką w
    > Fordzie. O komforcie zawieszenia litościwie nie wspomnę.

    Popieram

  • 39. Data: 2010-08-02 12:27:33
    Od: Franc <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 2 Aug 2010 09:59:24 +0200, kml napisał(a):

> [...]
    > fana Xmów i ma już drugiego i pomimo tego, że ciągle coś tam robi to nie
    > można nazwać tego samochodu niezawodnym. Poza tym jest to zajawka

    Nie wiedziałem, że tyle kabla w nim siedzi.
    Mojego XM-a zabiła właśnie elektryka, bo za diabla nie chcialo nic innego
    się popsuć. Teraz ujeżdza go entuzjasta-mechanik i działa. Świętują w tym
    roku 18. urodziny.

    --
    Franc

  • 40. Data: 2010-08-02 13:10:37
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    kml pisze:
    > Mam na
    > podwórku fana Xmów i ma już drugiego i pomimo tego, że ciągle coś tam
    > robi to nie można nazwać tego samochodu niezawodnym.

    No, to jest jakaś prawidłowość chyba. Bo ja zauważyłem, że jak ktoś ma
    XM'a, to często na podwórku leży jeszcze jeden - dwa dodatkowo. W opinii
    właścicieli to bardzo trwałe samochody, a te dodatkowe to tak na wszelki
    wypadek, albo z miłości ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański