  • 11. Data: 2010-08-01 15:24:48
    Temat: Re: Na mnie kolej: jakie auto?
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 01 Aug 2010 15:08:18 +0200, Michał napisał(a):

    > To czemu nie sprzedasz tego Focusa i nie kupisz 2 Xanti?

    Focus jest służbowy, Xantia prywatna. Pracodawca ustalił, że we flocie
    jeżdżą focusy, to jeżdżę focusem. Próbowałem przekonać dyrekcję, żebym mógł
    jeździć służbowo prywatnym autem, ale jakoś nie wzbudził ten pomysł
    entuzjazmu.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 12. Data: 2010-08-01 15:42:47
    Od: venioo <p...@o...eu>

> [...]
    > silnik 1.8 sobie odpuść. 2.2 benzynowe raczej też (problematyczne
    > zmienne fazy rozrządu). 2.0 16V 136KM będzie optymalne, gazuje się
    > bezproblemowo (pod warunkiem nie oszczędzania na siłę na instalacji).
    > Jak masz chęć na odrobinę szaleństwa, to 3.0 V6, ale tu mogą Cię finanse
    > blokować - w sensie kupienia odpowiednio zadbanego egzemplarza.
    > Ew. Laguna I z końca produkcji z niezabijalnym F4R (2.0 16V) pod maską.
    > Tylko wystrzegaj się tych z szyberdachem (mają problem z odprowadzaniem
    > wody z mechanizmu dachu - leje się do progów, przez co zżera je rdza).

    A da sie w Lagunie fotele na jakies inne wymienic? Bo mialem okazje 2h
    jezdzic Laguna, i te gabkowe fotele sa tragiczne, wysiadlem polamany. Do
    tego wszedzie sie slyszy o problemach z pradami :( Plusem jest dobre
    wyciszenie tego autka, cichutko w srodku.

    --
    venioo
    Xantia X2 Break 1,9TD Magma-Rot -PMS

  • 13. Data: 2010-08-01 15:48:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-01 15:42, venioo pisze:

> [...]
    > tego wszedzie sie slyszy o problemach z pradami :( Plusem jest dobre
    > wyciszenie tego autka, cichutko w srodku.

    Auta z końca produkcji już miały te fotele twardsze. Wizualnie takie
    pseudokubełki. U mnie faktycznie były miękkie, ale ja miałem auto z
    końca 1995r (jedna z pierwszych kombi).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2010-08-01 15:48:30
    Od: Michał <m...@o...pl>

> [...]
    > jeżdżą focusy, to jeżdżę focusem. Próbowałem przekonać dyrekcję, żebym mógł
    > jeździć służbowo prywatnym autem, ale jakoś nie wzbudził ten pomysł

    A jeździsz tym autem do klientów? Może chodzi o to żeby nie było
    wielkiego wstydu?

  • 15. Data: 2010-08-01 16:06:48
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A jeździsz tym autem do klientów? Może chodzi o to żeby nie było wielkiego
    > wstydu?

    Ty jakiś głupi jesteś czy tylko udajesz debila? Xantia to obciach a focus to
    premium? Boshe, poklikashssz.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 16. Data: 2010-08-01 16:11:20
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 01 Aug 2010 15:48:30 +0200, Michał napisał(a):

    > A jeździsz tym autem do klientów? Może chodzi o to żeby nie było
    > wielkiego wstydu?

    A jaki to ma związek z komfortem? To taki prestiż, biały focus kombi z
    wnętrzem wykonanym z najtańszego chińskiego plastiku? Nie wiedziałem,
    dzięki za uświadomienie.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 17. Data: 2010-08-01 16:20:56
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Ty jakiś głupi jesteś czy tylko udajesz debila? Xantia to obciach a
    > focus to premium? Boshe, poklikashssz.

    Jakoś Focus 2007 jest wart więcej niż 5000 pln w przeciwieństwie do Xanti.

    Jak ktoś przyjeżdża do mnie autem wartym mniej jak 5000 pln to nie
    otwieram bo się boje że to żebracy. Dlatego nigdy przedstawiciele firm
    takimi nie jeżdżą.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-08-01 20:27:53
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-08-01 16:20, Michał pisze:
    r>>>

> [...]
    >
    > Jak ktoś przyjeżdża do mnie autem wartym mniej jak 5000 pln to nie
    > otwieram bo się boje że to żebracy. Dlatego nigdy przedstawiciele firm

    To taki macho musi sam w firmie drzwi otwierac? Kiepska ta firma musi
    byc, nic dziwnego, ze sami "zebracy" do niej przyjezdzaja... Porzadnym
    kontrahentom na pewno szkoda paliwa i czasu.

  • 19. Data: 2010-08-01 21:15:00
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > 1. opel omega: +komfortowy, prosty i tani w naprawach, duzo tanich
    > czesci -rdza chrupie

    Z tą rdzą to bzdura. I tyle

    > 2. honda accord: +trwale i bezawaryjny -rdza (mniejsza niz w omedze, ale
    > zawsze)
    > 3. honda prelude: +zawsze mi sie podobala ;) frajda z samej jazdy, ale
    > pewnie z komfortem bedzie ciezko, nie wiem jak gaz

    Jesli kupisz Omegę to w razie czego części do niej kupisz praktycznie na
    każdym kroku.
    A w aucie typu "wyrobnik" jest to bardzo ważnie.
    Mam 2.0 16V 200kkm - póki co te części nie były zbyt potrzebne.

  • 20. Data: 2010-08-01 21:39:12
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    >
    > Jak ktoś przyjeżdża do mnie autem wartym mniej jak 5000 pln to nie
    > otwieram bo się boje że to żebracy. Dlatego nigdy przedstawiciele firm

    Głupi ja, że od razu nie zauważyłem konta na onecie.

    --
    pozdrawiam
    kml