    From: venioo <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Na mnie kolej: jakie auto?
    Date: Sun, 01 Aug 2010 15:42:47 +0200

    > Skoro urazu do franc nie masz, to ja zaproponuję Peugeota 406. Z tym, że
    > silnik 1.8 sobie odpuść. 2.2 benzynowe raczej też (problematyczne
    > zmienne fazy rozrządu). 2.0 16V 136KM będzie optymalne, gazuje się
    > bezproblemowo (pod warunkiem nie oszczędzania na siłę na instalacji).
    > Jak masz chęć na odrobinę szaleństwa, to 3.0 V6, ale tu mogą Cię finanse
    > blokować - w sensie kupienia odpowiednio zadbanego egzemplarza.
    > Ew. Laguna I z końca produkcji z niezabijalnym F4R (2.0 16V) pod maską.
    > Tylko wystrzegaj się tych z szyberdachem (mają problem z odprowadzaniem
> [...]

    A da sie w Lagunie fotele na jakies inne wymienic? Bo mialem okazje 2h
    jezdzic Laguna, i te gabkowe fotele sa tragiczne, wysiadlem polamany. Do
    tego wszedzie sie slyszy o problemach z pradami :( Plusem jest dobre
    wyciszenie tego autka, cichutko w srodku.

    --
    venioo
    Xantia X2 Break 1,9TD Magma-Rot -PMS