eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNa jakich skrzyżowaniach na zielonym świetle mam pierwszeństwo przed pieszymi?Re: Na jakich skrzyżowaniach na zielonym świetle mam pierwszeństwo przed pieszymi?
  • Data: 2016-04-16 23:51:31
    Temat: Re: Na jakich skrzyżowaniach na zielonym świetle mam pierwszeństwo przed pieszymi?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:neu6u2$tlv$1@dont-email.me...
    > Shrek wrote:
    >
    >> Moje "ulubione":
    >>
    >> https://www.google.pl/maps/@52.219495,20.9706326,3a,
    75y,13.38h,94.97t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZGY801lyd3ocxW
    mFsbUtmg!2e0!7i13312!8i6656

    > tak to był niezły kwiatek
    > Ale nie kazdy ma zaszczyt poruszać się po mieście gdzie rządzi inż Galas
    > :)

    Na Rondzie Dmowskiego też jest zielony S3 w lewo, a po skręcie jest czerwony
    S1. Czyli skręcać można, ale nie można. :)

    https://www.google.pl/maps/@52.2300798,21.0114921,3a
    ,75y,203.81h,85.93t/data=!3m6!1e1!3m4!1sc-Q5mtjPWY4p
    MqI4gQZ3iQ!2e0!7i13312!8i6656

    --
    Pozdrawiam,

    yabba