  • Data: 2016-04-17 20:39:27
    Temat: Re: może rondo turbinowe ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Apr 2016 20:07:54 +0200, Pawel napisał(a):

    > Być może rondo turbinowe byłoby tam lepsze.

    Mam wrazenie, ze nawet jest, przynajmniej jakies elementy turbinowosci
    - ale moglem ronda pomylic.

    Wiele nie pomoze - problem w tym ze na wjezdzie kierowcy stoja, bo nie
    sa pewni gdzie kto jedzie i czy nie trzeba mu ustapic. I turbinowosc
    tego nie zmniejszy, chyba, ze pas zjazdowy bedzie za jakas bariera.

    J.