  • Data: 2019-11-22 10:37:47
    Temat: Re: Na hulajnodze
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, November 22, 2019 at 10:26:05 AM UTC+1, ąćęłńóśźż wrote:
    > Na rowerze czasem skręcam "z siodełka" czyli przechyleniem roweru jak wpadnę na
    pomysł tak pojechać, ale odruchu takiego nie mam,

    ale toto nie ma raczej nic wspolnego z przeciwskretem
    Na motocyklu (szosowym) skreca sie kierownica, tylko pozornie w przeciwna strone,
    tzn. chcesz w prawo => pchasz prawa reka kierownice do przodu, im mocniej chcesz
    skrecic tym mocniej pchasz ja. Potrzebna do tego sila jest calkiem spora, przy
    ciasnym zakrecie z 10kg spokojnie... Jesli robi sie nienaturalnie mala (w sensie
    mocno mniejsza niz zwykle) to oznacza problemy z przyczepnoscia i nalezy uwazac...!!!

    pierwszy z brzegu link:
    https://www.scigacz.pl/Przeciwskret,dla,poczatkujacy
    ch,6271.html

    Taki sposob skretu na rowerze wychodzi tak sobie... trudno zauwayc co sie dzieje, za
    wolno, za lekki...