  • Data: 2009-09-07 16:02:47
    Temat: Re: Na Pradzę się dziać będzie
    Od: kaczor1 <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Wrz, 16:56, "Alfer_z_pracy" napisał:

    > Chciałbym aby tak było ale zgodzić się nie mogę. W 1-wszym podwórku tej
    > imprezy, jak tylko się pojawiłem, była od razu akcja z młodymi dresami. Na
    > szczęście nic im się nie udało zwędzić ale do małych rękoczynów doszło.
    > Ponadto oprócz "normalnych" odwiedzających tę imprezę było także sporo
    > autochtonów, z którymi wolałbym się nie spotykać w tamtej okolicy w innej
    > porze niż wspomniana impreza. Ciężko mi to dokładnie wyjaśnić, ale
    > poobserwowałem sobie "towarzystwo" i nikt mnie nie przekona, że tamte rejony
    > to jest normalna, cywilizowana część Warszawy.

> [...]

    Niestety ale muszę się zgodzić.
    Czytaj mój post z 6.09.09 16:17 na
    http://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/browse_
    thread/thread/e7389b55c35b7285/e24a0e9bd4fbebb6?hl=p
    l#e24a0e9bd4fbebb6
    Tym bardziej to dla mnie przykre bo w tej właśnie dzielnicy się
    wychowałem. :-(

    No dobra, ale skoro
    "Stężenie nikonów, canonów i innych na m2 było tam dziś większe niż
    przy
    niejednej atrakcji turystycznej"
    To gdzie zdjęcia ja się pytam.

    Pozdrawiam Roland