  • Data: 2009-09-07 14:56:36
    Temat: Re: Na Pradzę się dziać będzie
    Od: "Alfer_z_pracy" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osiak napisał:
    > Widac ze dawno na Pradze nie byles i gadasz od rzeczy :-)
    > Od dluzszego juz czasu okolice Zabkowskiej i Brzeskiej
    > sa calkowicie bezpieczne. Lazilem tam o roznych porach
    > dnia i nocy i zero problemow. To juz nie jest ten dawny,
    > stary "trojkat bermudzki"
    > A w czasie trwania takiej imprezy to juz naprawde
    > bezpieczenstwo jest stu procentowe.

    Chciałbym aby tak było ale zgodzić się nie mogę. W 1-wszym podwórku tej
    imprezy, jak tylko się pojawiłem, była od razu akcja z młodymi dresami. Na
    szczęście nic im się nie udało zwędzić ale do małych rękoczynów doszło.
    Ponadto oprócz "normalnych" odwiedzających tę imprezę było także sporo
    autochtonów, z którymi wolałbym się nie spotykać w tamtej okolicy w innej
    porze niż wspomniana impreza. Ciężko mi to dokładnie wyjaśnić, ale
    poobserwowałem sobie "towarzystwo" i nikt mnie nie przekona, że tamte rejony
    to jest normalna, cywilizowana część Warszawy.

    Oczywiście to temat do dyskusji, niemniej ja ewidentnie zauważam różnice
    między piknikiem na Ząbkowskiej a równolegle Nowym Światem, tego samego
    dnia, 2 h później. I fakt, że na Pradze powstały enklawy "normalności"
    niestety nie zmienia tego, że w sąsiedniej kamienicy mieszka to samo
    towarzystwo co kiedyś, a ich zwyczaje bynajmniej nie poprawiają się wskutek
    obcowania z "nowymi". No, ale to jest tylko moje zdanie :)

    Pzdr
    A.

    P.S. Przy okazji kilka ujęć z wczoraj wisi obecnie na www.alfer.pl (i
    klikamy na uśmiechniętą tancerkę).