    From: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Na Opał - czym jezdzic
    Date: Thu, 30 Sep 2010 08:45:51 +0200

    Użytkownik "stabillo" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:i80aep$h5u$1@news.onet.pl...
    > Mam do Was pytanie, jakie wspolczesne marki i modele sprawuja sie dobrze
    > na opale? Co byscie polecali, czy pompowtryskiwacze w starszych audi A4,
    > daja rade? A moze mercedesy? Rozumiem ze raczej Common Rail odpada w tej
    > klasyfikacji. Chodzi mi o bardziej wspolczesne samochody, oczywiscie mam
    > swiadomosc ze mozna jezdzic Escortem CL, ale prosilbym o sugestie zwiazane
    > z nowszymi typami.
    >
    > pozdrawiam, st.
    W sumie czytałem na forum golfa, że opał jest równie dobry jak zwykła ropa,
    nawet na pompowtryskach i common rail na nim jeżdżą.. Tylko dobry, nie jakis
    odbarwiany syf z pozostałościami kwasu (tego bym do ursusa nawet nie
    zalewał. Mój ojciec silniki i pompy w obu ciągnikach po sezonie dwóch
    sezonach na tym syfie remontował). Mój TDI na pompowtrysku nie protestuje na
    mieszance bio ze zwykłą ropą.