  • 11. Data: 2010-03-01 19:43:03
    Temat: Re: Na Majke...
    Od: Sawi <s...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Czyli mam do studia iść z 300mm i pstrykać
    > portrety... I jeszcze z asystentką do blendy.

    Bez przesady, to nie takie problematyczne, ja akurat do studia chodzę
    zawsze z asystentką ;) A żeby obiektyw był duży nie potrzeba wcale
    300mm, zapnij jakieś 70-200 i pod portrety będzie ok zakresowo.

    --
    Pozdrawiam,
    Sawi

  • 12. Data: 2010-03-01 19:47:50
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Janko Muzykant napisał:

> [...]
    ,0,1.jpg

    > Sit, nie jestem taka laska... w ogóle laska :)

    Odchudzaj się :-)
    Producenci zadbali o całą otoczkę, czyli główna bohaterka (nie aktorka)
    prowadzi swój blog, ma w internecie galerię. Potem dziwisz się, że
    ludziska myślą, że tak jest naprawdę.
    Tylko nie myśl, że to wynalazek ostatnich lat. Nic z tego. Coś mi świta
    w głowie, że dawno, dawno temu były takie słuchowiska radiowe "W
    Jezioranach" i "Matysiakowie". W jednym z nich bohaterka marudziła, że
    nie może kupić jakiegoś sprzętu AGD. Wkrótce potem na adres Polskiego
    Radia słuchacze przesłali kilka sztuk tego sprzętu :-)
    Maciek

  • 13. Data: 2010-03-01 19:51:09
    Od: Sawi <s...@p...onet.pl>

    Maciek pisze:
> [...]
    > nie może kupić jakiegoś sprzętu AGD. Wkrótce potem na adres Polskiego
    > Radia słuchacze przesłali kilka sztuk tego sprzętu :-)

    Może by trzeba pomarudzić na jakimś blogu, czy coś, że nie mogę kupić
    nigdzie D3s ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sawi

  • 14. Data: 2010-03-01 19:57:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:
    > I będzie Janka Muzyczna :)

    Miałbym sobie kudełki z brzuszka wyrwać? Nigdy!

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2010-03-01 19:57:54
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Autentyczny wypadek sprzed niedawna: klient chce zdjęcia, ale
    > najważniejsze dla niego, żeby były robione jak na jakiejś tam Majce z
    > TVN. No, kuźwa... nie mam telewizora, nie wiem co to Majka z TVN i nie
    > wiem jak się pśtryka ''na Majkę''.
    >
    > Wypytawszy się o szczegóły dowiedziałem się, że Majka miała dłuższą
    > rurę, o taką (tu jest rozmiar) i asystentkę, która trzymała takie coś (z
    > opisu wynika, że blendę). Czyli mam do studia iść z 300mm i pstrykać
    > portrety... I jeszcze z asystentką do blendy.
    > Ratunku!

    Z 3 tygodnie temu widziałem w metrze dziewczynę. W wieku Majki gdzieś.
    Ubrana mniej więcej jak to coś w serialu, z tego co widziałem na
    zdjęciach, bo nie oglądam. Znak charakterystyczny, w ramach biżuterii,
    przez ramię przewieszony Zenit. To jest epidemia.

    wer

  • 16. Data: 2010-03-01 20:01:44
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

> [...]
    > najważniejsze dla niego, żeby były robione jak na jakiejś tam Majce z
    > TVN. No, kuźwa... nie mam telewizora, nie wiem co to Majka z TVN i nie

    Ale w koncu, po ktorej stronie obiektywu Ty jestes? Bo juz sie pogubilem.
    I nie snobuj sie na brak TV, tez go nie mam a pierwszy odcinek tego
    cudownego serialu znalazlem na Youtubie.

    --
    [rK] http://rewers.blogspot.com

  • 17. Data: 2010-03-01 20:05:29
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciek <m...@p...com> writes:

    > Coś mi świta w głowie, że dawno, dawno temu były takie słuchowiska
    > radiowe "W Jezioranach" i "Matysiakowie".

    Jak to "były"? One są...

    MJ

  • 18. Data: 2010-03-01 20:23:56
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    Jacek Czerwinski wrote:

    > Co warte to szkło ? Bez stabilzacji ?

    Ja mam wersję ze stabilizacją.
    Mam pewne zastrzeżenia do autofocusa - uważam, że za często nie trafia no i czasem
    przy odległościach poniżej metra w ogóle ma problemy z podjęciem decyzji.

    Stabilizacja działa nieźle, chociaż myślałem, że będzie wyłapywać ruchy o nieco
    większej amplitudzie
    - więc aparat zawsze trzeba trzymać pewnie.

    Ostrość przy 12mln pikseli nie powala ale jak to zmniejszysz do rozdzielczości
    ekranu,
    to wtedy żyleta :)

  • 19. Data: 2010-03-01 20:33:35
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > może kupić jakiegoś sprzętu AGD. Wkrótce potem na adres Polskiego Radia
    > słuchacze przesłali kilka sztuk tego sprzętu :-)

    Znam lepszy numer. Pewien pan o nazwisko Orson Welles, zrobil w 1938r.
    sluchowisko radiowe na podstawie powiesci innego pana - H.G. Wellsa
    o najezdzie Marsjan na Ziemie i tysiace Amerykanow rzucilo sie
    w panice do ucieczki z chalup.
    Ale przynajmniej teraz mozemy podziwiac takie cudenko :)
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/67/W
    oking_tripod.JPG

    Pomnika Majki raczej sie nie spodziewam.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 20. Data: 2010-03-01 20:43:34
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

> [...]
    > sluchowisko radiowe na podstawie powiesci innego pana - H.G. Wellsa
    > o najezdzie Marsjan na Ziemie i tysiace Amerykanow rzucilo sie

    Sluchalem kiedys (nie w 1938 :D) - piekna sprawa.
    Potem byl jeszcze film o tym sluchowisku. Niestety poza jednorazowym
    obejrzeniu w TV, nie udalo mi sie tego znalezc w zadnym ze sklepow.

    --
    [rK] http://rewers.blogspot.com