  • 121. Data: 2010-03-06 14:39:56
    Temat: Re: Na Majke...
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > Przyjmując taki tok myslenia należałoby dojść do konkluzji, że w takim
    > wypadku nie mamy szans.
    > Bo jeśli mamy to co mamy to jaka nadzieja w nowych pokoleniach ? Kto ich
    > wychowa ?

    No problem u nas faktycznie jest, nie zaprzeczysz. W wielu krajach ludzie sa
    uprzejmi, mili, sympatyczni, uczciwi, edukacja wcale nie musi byc na wysokim
    poziomie, nie musza sie uczyc tyle co u nas w szkolach i mimo wszystko
    wydaja sie madrzejsi i lepiej sie tam zyje. Uczylem sie szwedzkiego, bylem w
    szwecji, nie jako lekarz, tylko kiedys na kursie, powiem tak, jak zacznie
    sie tutaj bardzo zle dziac to wiem gdzie sie udac, nie chodzi mi akurat o
    wyzsza pensje tam, po prostu o zwykly szacunek miedzy ludzmi. Ladny ten nasz
    kraj, tylko zawisc go zzera.

  • 122. Data: 2010-03-06 18:07:58
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Marek Dyjor napisal:
    > Wiem TV jest komercyjna i ma przynosić dochó

    Nie dochod. Zysk!

    > C. Czy TVN zbankrutował by gdyby zatrudnił dobrego fotografa jako
    > konsultanta i wykonawcę tych jej zdjęć, myślę że nie.

    Stawiasz niewlasciwe pytanie. Pytanie poprawne powinno brzmiec:
    "Czy TVN zwiekszy zysk, jezeli zatrudni..."

    > Najgorsze jednak jest to że TV publiczna która powinna być inna niż
    > komercyjne postępuje dokładnie tak samo.

    I dlatego nie powinno byc abonamentu.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 123. Data: 2010-03-06 20:06:15
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 01 of Mar 2010 22:05, Janko Muzykant wrote:

    > Ja mam pstrykać. Klient wie lepiej jak się to robi, bo oglądał Majkę.
    > Że za krótki (w centymetrach) obiektyw mam i blendy nikt nie trzyma to
    > źle.

    > No ale ja naprawdę tego nie widziałem. Pewnie jest gdzieś do
    > ściągnięcia, ale jak już coś oglądam to wolę... drugą część Arabeli
    > właśnie kończę :)

    Szczęściarz! Niedawno znalazłem Arabelę i po obejrzeniu połowy
    zgubiłem tak, że nie potrafię odnaleźć.

    PS A później będziesz oglądać "Adela jeszcze nie jadła kolacji"?

    --
    nb

  • 124. Data: 2010-03-06 20:13:44
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > co by sie smieniła w żabę

    A to jakaś różnica by była? :-)

  • 125. Data: 2010-03-06 20:31:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciek wrote:

    > A to jakaś różnica by była? :-)
    W sumie fakt, do urodziwych majka nie należy

  • 126. Data: 2010-03-06 21:29:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 6 Mar 2010 21:31:01 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > W sumie fakt, do urodziwych majka nie należy

    A lepsza byłaby wysztafirowana "idealna" barbie-girl?

  • 127. Data: 2010-03-06 22:28:48
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > A lepsza byłaby wysztafirowana "idealna" barbie-girl?

    Nie wiem. Jej uroda (lub brak) mi wisi ale to producent przechodzi sam
    siebie, twierdząc że jest "młoda i piękna". Zrobiłem małą ankietę w
    pracy, bo chciałem wiedzieć, czy mam spaczony gust ale nie - innym też
    się nie podoba. Oczywiście próbowałem oglądać, bo podobno ma coś
    wspólnego z fotografią ale nie zdzierżyłem nawet jednego odcinka. Co
    ciekawe ostatnio na onecie (chyba jakoś powiązanym z TVN) było, że ona
    ma świetną figurę i co robi, że tak wygląda. Plus seria zdjęć - na
    szczęście jeszcze nie w bikini... To już jest draństwo, bo zawsze trafią
    się durne małolaty, które faktycznie będą chciały wyglądać jak ona i
    popadną w anoreksję. Problem nie polega na urodzie lub raczej braku
    urody aktorki ale na tym, co robi producent, żeby ten kit wciskać
    publice, która wszystko łyka jak foka rybę. Prześledź wątek od początku
    a trafisz na post Janka Muzykanta.
    To zresztą pewnie jest zamierzony chwyt producenta - zatrudnię niezbyt
    ładną, zacznę twierdzić, że jest inaczej a ludzie niech gadają - byle
    tylko nie pomylili tytułu serialu. Kolejny etap, to zdalnie sterowane
    skandale z udziałem aktorki, pokazywanie się z różnymi facetami a
    najlepiej niech ją złapią, jak po pijanemu prowadzi samochód. Taka
    branża i o tym ta dyskusja. I o tym, że masa ludzi w to wierzy - jak w
    Big Brothera.
    Maciek

  • 128. Data: 2010-03-07 00:28:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 06 Mar 2010 23:28:48 +0100, Maciek napisał(a):

    > Nie wiem. Jej uroda (lub brak) mi wisi ale to producent przechodzi sam
    > siebie, twierdząc że jest "młoda i piękna".

    Nie wiem, co mówi producent, bo filmu nie oglądam a i czytam o Majce
    głównie przy okazji tej grupy. Niemniej trudno mi uznać ją za dziewczynę
    brzydką. Owszem, nie ma urody idealnej, ale to już do obrzydzenia serwują
    inni, więc to moim zdaniem dobrze.

    > Zrobiłem małą ankietę w
    > pracy, bo chciałem wiedzieć, czy mam spaczony gust ale nie - innym też
    > się nie podoba.

    No ok, aczkolwiek powtórzę: trudno mi uznać Majkę/aktorkę za brzydką. Może
    nie jest piękna, ale nie jest na pewno brzydka.

> [...]
    > urody aktorki ale na tym, co robi producent, żeby ten kit wciskać
    > publice, która wszystko łyka jak foka rybę. Prześledź wątek od początku

    Śledzę i mam pojęcie o co chodzi. Ale ja abstrachuję od bzdur serwowanych w
    serialu, ja mówię wyłącznie o urodzie dziewczyny. Pewnie bardziej nawet
    aktorki niż bohaterki serialu.

> [...]
    > najlepiej niech ją złapią, jak po pijanemu prowadzi samochód. Taka
    > branża i o tym ta dyskusja. I o tym, że masa ludzi w to wierzy - jak w

    To raczej nie Big Brother tylko Truman Show.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 129. Data: 2010-03-07 00:59:12
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 04 of Mar 2010 02:00, dominik wrote:

    > Kiedyś było o tym w świecie obrazu:
    > http://www.swiatobrazu.pl/majka-wymyslony-fotograf-z
    -serialu-19166.html

    > suchej nitki na tym nie zostawili
    > ale taki świat już.

    Bo nie tędy droga. Był już cukierkowaty dr Kildare (ktos pamięta?),
    teraz jest zapotrzebowanie na coś bardziej chropowatego,
    czyli dr House. Była moda na kociaki przyszła pora na potwory
    (dinozaury i Julia Roberts). Więc teraz zamiast Majki powinien
    być jakiś Majk, np taki: http://nb.homeunix.org/tmp/photo/7/majk.jpg

    --
    nb

  • 130. Data: 2010-03-07 08:37:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:
    > No ok, aczkolwiek powtórzę: trudno mi uznać Majkę/aktorkę za brzydką. Może
    > nie jest piękna, ale nie jest na pewno brzydka.

    Mnie tam jej uroda nie przeszkadza, ale określone zjawiska. Choć może
    nie przeszkadzają... raczej dostarczają rozrywek. Ale ważniejsze jest
    inne zjawisko, gloryfikacji personalnej tych, którzy pstrykają zupełnie
    przeciętne zdjęcia. To nie dotyczy tej całej Majki z przeciętnymi
    pstrykami na oficjalnych stronach, to dotyczy większości znanych
    nazwisk, których poprawne najczęściej prace obrastają boskością.

    Brakuje ludziom dystansu do sztuki. Ale z drugiej strony dystans kłóci
    się z automarketingiem więc poniekąd rozumiem Bujaków, Dźwigajów i
    resztę artystów-Stachanowców z Pierwszej Półki Empika.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl