  • Data: 2010-03-15 18:25:04
    Temat: Re: Na Majke...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Dmochowski wrote:

    > Słyszałem za to ciekawą historię jak w TVP można zarobić na
    > produkowaniu programów. Do pierwszego odcinka robimy dekoracje ze
    > sklejki. Wpisujemy że użyliśmy np. mahoniu i wpisujemy odpowiednią
    > cenę. Ale to zbyt proste i mało ambitne. Chowamy wszystko do magazynu
    > i piszemy że dekoracje uległy zniszczeniu. A potem do drugiego
    > odcinka programu "robimy" wszystko "od nowa" i znowu wszystko ulega
    > "zniszczeniu".

    + zatrudniamy stada asystentów i pomocników niewiadomo od czego ze stawkami
    z kosmosu.

    wiem bo miałem kolegę którego tatuś wciągnął do TV Kraków, kolega puszczał
    napisy i dostawa za każdy program stawkę jak dla artysty. W TVP każdy
    gówniany pomocnik jechał na chorych z d... wyjętych stawkach.

    pomijamy taki standard jak zlecanie realizacji firmom zewnętrznym które
    robiły wszystko na sprzęcie telewizji.

    i potem sie dziwić że Polski Radio Tv ledwo zipie.