    Subject: Re: NURD
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5cd67160$0$505$65785112@news.neostrada.pl> <qbboh4$ke2$1@dont-email.me>
    <5cd9b225$0$533$65785112@news.neostrada.pl> <qbds9n$ull$1@dont-email.me>
    <5cdae0e0$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <qbjmh2$c01$1@dont-email.me>
    <5cdd8a8f$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <qbmjdq$8kb$1@dont-email.me> <5cdf2814$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <qbng1t$emn$2@news.icm.edu.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sat, 18 May 2019 09:36:57 +0200

    W dniu 18.05.2019 o 01:27, kk pisze:

    > Było już o Niemczech? Kojarzę, że ktoś pieprzył, że tam tak jest tylko
    > jakoś jak się tam pojedzie to tak nie jest.

    NIe było. Co prawda w Niemcach rzadko bywam i raczej w mniejszych
    miasteczkach, wiec nie powiem, ale...

    Niemiec mnie w delegacji w Poznaniu pytał czy to prawda, że u nas
    mandatują za łażenie poza i na czerwonym, czy recepcjonista w hotelu
    sobie z niego jaja robił. BTW nie mógł szczęki z ziemi pozbierać, jak...
    policja przypierdoliła się do całej grupy jego kolegów jak o 3 w nocy
    przechodzili na pałę przez drogę dojazdową do zamkniętego centrum
    handlowego - my pojechaliśmy samochodem, reszta ekipy szła na parking...
    konkretnie tu:

    https://www.google.com/maps/@52.4015038,16.9146595,3
    a,75y,192.44h,98.83t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDPXWaK7dWyM
    lOnn44p4GKg!2e0!7i13312!8i6656

    Na google maps znalazłem "nielegalne" przejście z obniżeniami krawężnika
    dla wózków i rowerów. Takie przejście bez przejścia. Ten niemiec tez mi
    o tym mówił. Co znamienne na GM właśnie widać jak pieszy przechodził
    przed... polzei. Dodatkowo przy tym "przejściu" było wymalowane żeby nie
    parkować bo piesi. Więc nie zmyślał.

    Shrek