    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: NTG? procesory intella?
    Date: Mon, 7 Oct 2013 09:25:11 +0200

    wiadomości news:1745047977.20131006164849@pik-net.pl.invalid...

    > Nie - dwie strony, 40 ścieżek po 9 sektorów po 512B.

    > Ale to w C64 (stacja bodaj 1541) a nie w PC :) I wtedy 170.75KB brutto.

    Na pewno masz rację. Najpierw używałem Commodore 64 i wiedziałem, że jak się
    wytnie z drugiej strony to można dyskietkę podwójnie używać. Ile sektorów,
    ścieżek to nie miałem pojęcia (jestem analogowcem od urodzenia :) ). Teraz
    chodziło mi po głowie, że były dyskietki 720 - czyli 2 x 360 więc
    pomyślałem, że pewnie po prostu dwustronnie. Teraz powoli dociera do mnie,
    że 720 to już były te mniejsze (pewnie jednostronnie), którym wczoraj
    przypisywałem tylko jedną pojemność 1,4M. Były też chyba 1,2M. Już mi się
    wszystko pokiciało - te 1,2 to może takie jak te 360 ?
    P.G.