  • 41. Data: 2014-07-18 13:59:03
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Czyli zupełna odwrotność tych co to wybielają USA i ich imperialną
    > politykę, ci kazą sobie za swoją robotę sowicie płacić..?

    ROTFL. Jaką politykę??? Od kilku lat Obama prowadzi politykę kulenia ogona.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 42. Data: 2014-07-18 14:00:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > W ogóle już samo wypędzanie (nawet bez won) kogoś z grupy jest wysoce
    > niekulturalne.

    Znów brak rozumienia. Czytanie dosłownie to dowód braku umiejętności
    czytania ze zrozumieniem. Innymi słowy analfabetyzm wtórny.
    Ad meritum: ja nie wypędzam osoby, tylko temat! Do bytności kogutka na
    grupie w tematach ogólno transportowych absolutnie nic nie mam (poza formą
    postów).

    > Zwracanie się do kogoś z dużej litery, to nic innego jak okazywanie
    > rozmówcy szacunku, ale w moim wypadku na taki szacunek to trzeba sobie
    > zasłużyć. Nie, wcale nie chodzi o stronników w poglądach.

    Cóż...
    Masz prawo do takiego podejścia.
    Dla mnie to tylko zwrot grzecznościowy.

  • 43. Data: 2014-07-18 14:00:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > to są tylko przytaczane
    > fakty

    Widocznie znamy inne znaczenie tego słowa...

  • 44. Data: 2014-07-18 14:00:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Widać że mieszkasz gdzieś za granicą, i zupełnie nie znasz realiów
    > panujących tu, w kraju.

    Błąd.
    Po raz kolejny widzę mierną jakość Twojego wnioskowania.

  • 45. Data: 2014-07-18 15:11:59
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 18 lipca 2014 11:08:48 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Kogutek nie dostanie premii to tzw. pozytywny idiota - on wybiela Rosję
    >
    > zupełnie za darmo.
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Ergie

    Jak na razie to polskie władze wybielają jedną ze stron. To że jestem za tą mniej
    popularną stroną nie ma na razie nic do rzeczy. Na razie publicznie nikogo nie
    oskarżono o zamach. Jest doba po zestrzeleniu cywilnego samolotu. Znane jest miejsce
    i czas wystrzelenia rakiety. Dlaczego do tej pory nie zostało to miejsce wskazane?
    Może jest na tyle daleko od pozycji separatystów że jego wskazanie jest bardzo
    niepolityczne? Rosja na razie zachowuje się jak obserwator a nie strona. Rosjanie
    wiedzą skąd strzelano. Na razie nie ujawniają miejsca.Czyżby Rosja chciała coś dla
    siebie przy okazji ugrać? Scenariuszy może być kilka. Może być i taki że o
    zestrzelenie zostaną oficjalnie oskarżeni separatyści z sporne tereny przejdą do
    Rosji. W takiej sytuacji będzie znaczyło że strzelali Ukraińcy a nie separatyści. Na
    razie jedno jest wiadomo. Dziennikarze mają dostęp do samolotu. Czyli dostęp do niego
    nie jest utrudniony. Holendrzy chcą przetransportować wiejsce gdzie samolot spadł
    rodziny zamordowanych. Telewizja się skupia i przekierowuje na temat czarnych
    skrzynek. A w nich nie ma żadnych informacji o zestrzeleniu. Dokładny czas
    zestrzelenia jest znany tak samo dobrze jak miejsce w którym samolot coś zniszczyło.
    Bo w tej chwili publicznie nie wiadomo czy to była rakieta.

  • 46. Data: 2014-07-18 16:32:04
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > oskarżono o zamach. Jest doba po zestrzeleniu cywilnego samolotu. Znane
    > jest miejsce i czas wystrzelenia rakiety.

    Podziel się tą wiedzą o miejscu.

    [ciach brednie]

    Jak na razie to wiadomo, że rosyjscy terroryści mieli system rakietowy,
    chwalili się zestrzeleniem samolotu i że obecnie mają system rakietowy z
    brakująca jedną rakietą.

    Tyle fakty. Nie trzeba być geniuszem by coś z tego wywnioskować.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 47. Data: 2014-07-18 16:33:50
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-18 14:00, Budzik pisze:

> [...]
    > Ad meritum: ja nie wypędzam osoby, tylko temat! Do bytności kogutka na
    > grupie w tematach ogólno transportowych absolutnie nic nie mam (poza formą

    Jakąś dziwną filozofię uprawiasz. Na grupach dyskusyjnych nie ma osób,
    są tylko tematy., Kogutek, Budzik czy Trybun to puste wyrazy/znaczenia,
    prawdziwy jest tylko temat.

    > Cóż...
    > Masz prawo do takiego podejścia.
    > Dla mnie to tylko zwrot grzecznościowy.

    Ja sobie raczej znaczmoe bardziej cenię szczerość rozmówcy. Bardziej
    mnie interesuje co on osobiście myśli na dany temat niż jego
    grzecznościowe zwroty.

  • 48. Data: 2014-07-18 16:34:23
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-18 13:59, Ergie pisze:
> [...]
    .pl...

    > ROTFL. Jaką politykę??? Od kilku lat Obama prowadzi politykę kulenia

    No jasne - nic nie stracił ze stanu posiadania, a nawet go powiększył,
    pozbył się paru niewygodnych przywódców, na Bliskim Wschodzie, a także
    sięgnął po sąsiada Rosji - Ukrainę, że o wprowadzeniu swoich wojsk do
    Polski tylko wspomnę, a ty o jakimś kuleniu ogona..

  • 49. Data: 2014-07-18 16:35:22
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-18 14:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Błąd.
    > Po raz kolejny widzę mierną jakość Twojego wnioskowania.

    Postawiłbym tezę że mam do czynienia z bardzo młodym człowiekiem który
    tak naprawdę nie poznał jeszcze na własnej skórze samodzielnego życia w
    tym kraju. Jednak zasadniczo młody człowiek, zwłaszcza niezepsuty przez
    różne tresury, zwane nauczaniem szkolnym, jest kreatywny, u ciebie zaś
    wyraźnie widać jakieś takie starcze skostnienie. To twoje rady, a`la
    zgłaszanie do odpowiednich organów jest mierne. Owe organa są tylko po
    to aby takich jak ja trzymać przy mordzie, a nie robić im dobrze.
    Przykład - myślisz że gdy zostałem oszukany na stacji paliw, to mimo
    zgłoszenia ktoś z tych organów pofatygował się na tą stację? Natomiast
    gdybym to ja nalał litr paliwa i odjechał nie płacąc to pewnie z pięć
    radiowozów by mnie ścigało.

  • 50. Data: 2014-07-18 16:35:35
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-18 14:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Widocznie znamy inne znaczenie tego słowa...

    Ty z jakiegoś powodu nie widzisz faktów, nie chcesz ich widzieć, to co
    podają w mediach bierzesz za dobrą monetę, bez słowa krytyki.