  • 31. Data: 2014-07-18 11:56:24
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-18 09:21, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > A cóż niekulturalnego było w mojej wypowiedzi?
    > Ja już kulturalnie zwracałem uwagę kogutkowi nie raz, uważasz, że
    > wynikające ze zniecierpliwienia "won" to odrobinę za dużo dla kogoś kto
    > regularnie pokazuje, że ma wszelkie zasady w poważaniu?
    >
    > P.S. Kulturalnie byłoby "Tobie i Ciebie" napisać z dużej litery.

    W ogóle już samo wypędzanie (nawet bez won) kogoś z grupy jest wysoce
    niekulturalne.

    Zwracanie się do kogoś z dużej litery, to nic innego jak okazywanie
    rozmówcy szacunku, ale w moim wypadku na taki szacunek to trzeba sobie
    zasłużyć. Nie, wcale nie chodzi o stronników w poglądach.

  • 32. Data: 2014-07-18 11:56:59
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-18 11:08, Ergie pisze:
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Kogutek nie dostanie premii to tzw. pozytywny idiota - on wybiela
    > Rosję zupełnie za darmo.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Czyli zupełna odwrotność tych co to wybielają USA i ich imperialną
    politykę, ci kazą sobie za swoją robotę sowicie płacić..?

  • 33. Data: 2014-07-18 11:57:37
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-18 10:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Zgłoś odpowiednim organom. Może US cię napastuje?

    Widać że mieszkasz gdzieś za granicą, i zupełnie nie znasz realiów
    panujących tu, w kraju.

  • 34. Data: 2014-07-18 11:58:53
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > To ze sie zdarzało US, Trybun wykorzysta zawsze i wszedzie aby wybielić
    > swoją kochaną Rosiję.
    > Mi sie dzis wylała kawa na stół. Amerykanie też czasami wylewają.
    > Podejrzewam sabotaż.
    >
    > P.S. Dopiero teraz zauważyłes ze Trybun ma oryginalne poglądy?

    Życzę moim Słowiańskim braciom, Rosjanom jak najlepiej. I nawet mimo
    tego że Putina mam takiego samego zbrodniczego watażkę jak Ronalda R,
    czy Williama C. to jednak mam nadzieję że jest w stanie nie dopuścić do
    tego aby Rosjan nie spotkało to co przypadło w udziale Polakom.

    P.S. Na oryginalne poglądy to ja czasem sobie pozwalałem na grupach typu
    "Psychologia", a na "Polityce" czy "Samochodach" to są tylko przytaczane
    fakty, bez cienia oryginalności.

  • 35. Data: 2014-07-18 11:59:17
    Od: Łobuz <l...@p...psl.po.sld>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości

    > czy w tym czasie nad terytorium Donieckiej Republiki Ludowej nie było
    > myśliwców ze znaczkiem US AIR FORCE.

    Taaa i żaden radar ich nie wykrył...

  • 36. Data: 2014-07-18 12:08:51
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-18 11:59, Łobuz pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości

    > Taaa i żaden radar ich nie wykrył...

    A niby dlaczego nie wykrył, przecież nad Ukrainą i DRL niebo nie jest
    strefą zamkniętą i kręci się tam sporo samolotów, ot, choćby bombowce
    Ukraińskie dokonujące nalotów na cele w DRL. No chyba że każdy samolot
    ma jakiś identyfikator, ale z tego co wiem to spokojnie można zrobić
    anonimowo rajd lotniczy nad obcym terytorium, zwłaszcza nad znajdującą
    się w rozsypce Ukrainą.

  • 37. Data: 2014-07-18 12:10:01
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.07.14 11:08, Ergie pisze:

    > Kogutek nie dostanie premii to tzw. pozytywny idiota - on wybiela Rosję zupełnie
    > za darmo.

    Słyszałeś, że dzwonią, tylko nie wiesz, w którym kościele. Funkcjonuje określenie
    "pożyteczny idiota", przypisywane Leninowi. Ale może ktoś o Tobie mówił, iż jesteś
    pozytywny i tak Ci zostało.

    --
    collie

  • 39. Data: 2014-07-18 12:13:35
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 18 Jul 2014 11:58:53 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >są tylko przytaczane
    >fakty

    Co?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 38. Data: 2014-07-18 12:13:35
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 18 Jul 2014 12:08:51 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >to spokojnie można zrobić
    >anonimowo rajd lotniczy nad obcym terytorium

    To jest ten fakt?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 40. Data: 2014-07-18 13:53:25
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup

    > Słyszałeś, że dzwonią, tylko nie wiesz, w którym kościele. Funkcjonuje
    > określenie
    > "pożyteczny idiota", przypisywane Leninowi.

    Oczywiście masz rację.

    > Ale może ktoś o Tobie mówił, iż jesteś
    > pozytywny i tak Ci zostało.

    Nie, po prostu bezmyślnie kliknąłem w korekcie na pierwszy wyraz.

    Pozdrawiam
    Ergie