    Date: Fri, 18 Jul 2014 16:33:50 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: NTG. ale wazne

    W dniu 2014-07-18 14:00, Budzik pisze:

    > Znów brak rozumienia. Czytanie dosłownie to dowód braku umiejętności
    > czytania ze zrozumieniem. Innymi słowy analfabetyzm wtórny.
    > Ad meritum: ja nie wypędzam osoby, tylko temat! Do bytności kogutka na
    > grupie w tematach ogólno transportowych absolutnie nic nie mam (poza formą
    > postów).

    Jakąś dziwną filozofię uprawiasz. Na grupach dyskusyjnych nie ma osób,
    są tylko tematy., Kogutek, Budzik czy Trybun to puste wyrazy/znaczenia,
    prawdziwy jest tylko temat.

    > Cóż...
    > Masz prawo do takiego podejścia.
    > Dla mnie to tylko zwrot grzecznościowy.

    Ja sobie raczej znaczmoe bardziej cenię szczerość rozmówcy. Bardziej
    mnie interesuje co on osobiście myśli na dany temat niż jego
    grzecznościowe zwroty.