  • Data: 2014-07-24 11:40:10
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-23 11:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > To dlaczego to robisz?
    > Najwazniejsze jednak ze zdajesz sobie z tego sprawe.

    Najlepiej zakończmy ten dialog. Ja chcę poważnie porozmawiać, a ty
    fantazjujesz, a później gdy prawda stanie się oczywista to napiszesz
    "ironii nie wyczułeś". Lubię żarty, ale nie na poważne tematy.
    W podsumowaniu tego na poważnie - pracujesz za kalkę osobników siejących
    antyrosyjska propagandę. Nie masz absolutnie nic, żadnego wiarygodnego
    dowodu na poparcie tych wszystkich oskarżeń. Tylko słowo imperialisty,
    który być może nie insprował wprost rewolty na Ukrainie ale naciskał,
    straszył i szantażował legalnie wybrane władze Ukrainy . Np. straszył
    konsekwencjami za próby zaprowadzenia porządku w Kijowie, "użycie siły
    wobec protestujących jest niedopuszczalne" to w reakcji na próbę
    powstrzymania zajmowania i palenia budynków użyteczności publicznej,
    przez legalnie wybranego prezydenta Janukowycza. No i słowo rebeliantów
    którzy po przewrocie objęli nielegalnie władzę. Dzisiaj USA wobec
    masakrowania ciężką artylerią, czołgami i lotnictwem przez rabeliantów
    którzy obalili legalne władze, miast i mieszkańców wschodniej Ukrainy,
    nie tylko milczy, ale wręcz oskarża stronę przeciwną, czyli obrońców
    praworządności i swojej niezależności. Jak ci nie wstyd stawać po
    stronie tych skurwysynów mordujących dla USA i Unii ludzi, podobno
    rodaków, i ich mentorów? Zresztą ze względu na koniec tematu z mojej
    strony nie odpowiadaj, potraktuj to pytanie jako retoryczne (nie
    wymagające odpowiedzi).