  • Data: 2014-08-02 23:42:45
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:XnsA36FC340EA76Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > A kto mówi o zbiorniku 40 litrów? A jak 80 a weszło powiedzmy 87?

    No a skąd masz informację że Twój zbiornik ma 80 litrów?
    Czy kiedykolwiek lałeś sam gdy zbiornik był DOSŁOWNIE pusty?
    Nie mówię o tym że rezerwa się paliła czy że Ci auto zgasło
    tylko czy lałeś kiedyś do nowego, pustego zbiornika paliwo?

    > Zreszta nie chodzi o to czy jest łatwe do sprawdzenia czy nie - chodzi o
    > ze nikt niczego nie chciał sprawdzać! Stałem tym autem i powiedziałem, ze
    > przeciez mogą wypompować i zobaczyć!
    > A oni zobaczyli homologacje i już. Znaczy te urządzenia nie mają prawa się
    > zepsuć?

    I wcale się nie dziwię. Nie było powodów przypuszczać że popełniono
    jakieś wykroczenie czy przestępstwo. To, że Tobie wydaje się że masz
    tylko 80 litrów a wlałeś 87 nie jest wystarczającym powodem aby
    sobie zadać tyle trudu i wypompowywać niebezpieczne paliwo, które
    grozi wybuchem przy takiej operacji aby udowodnić Ci, że nie masz racji.

    Takie rzeczy można dużo łatwiej przetestować lejąc do zbiornika
    wyskalowanego zamiast do baku samochodowego... I to robi GUM.