  • Data: 2014-07-21 16:11:24
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-20 16:55, Budzik pisze:

    > Podobno dyskutujesz tylko o faktach.
    > A teraz chcesz o odczuciach swoich rozmawiać?
    > Może zapytaj siebie?

    Pytanie było czysto retoryczne, mimo wszystko nie dopuszczam myśli że
    mam do czynienia z absolutnym tumanem.

    > Bo Ci separatyści to w częsci żołnierze Rosyjscy?
    > Udajesz ze nie wiesz?

    Mam znacznie mniejszą pewność od tego że Rosja bierze udział w tym
    powstaniu na wschodniej Ukrainie, niż tego że na Majdanie aż się roiło
    od agentów światowego terrorysty i ich płatnych pomagierów.
    Tak nawiasem - wszyscy mówią o bojownikach prorosyjskich, i jest pewnie
    w tym ziarno prawdy, ale z drugiej strony - czy Rosja jest również
    proDLR, przecież w czasie po referendum nie było na tym terenie prawie
    wcale żołnierzy ukraińskich, a więc ruski mógł zająć teren, praktycznie
    bez jednego wystrzału. A więc dlaczego tak bezmyślnie powtarzasz za
    jankesami czy brytolami te ich namięknięte zawiścią/nienawiścią
    horrendalne bzdury?

    > Zgadza sie - groteska.
    > Ale tylko w kontekscie tego, ze wczesniej Holandia najbardziej w UE
    > protestowała przeciw wszelkim działaniom antyrosyjskim...

    Myślę że dopiero teraz do premiera Holandii dotarły wytyczne zza oceanu.
    Stąd ten ton agresji.

    > A to teraz USA separatystami?
    > Coraz lepiej...

    Protekcja to wyobrażenia protegowanego o mocy swojego pana. A ten pan
    jak się poza poszczekiwaniem niewiele może, mając na uwadze Rosję.