  • Data: 2014-07-21 16:09:01
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-20 16:55, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > ROTFL
    > Putin, niewinny i przyzwoitość a to wszystko w jendym zdaniu!

    Ostatnie wydarzenia na Ukrainie, mogą spowodować że postrzeganie, (przez
    normalnych, zwykłych ludzi z zdolnością do samodzielnego myślenia i
    wyciągania wniosków) Putina zacznie si e również poprzez pryzmat
    przyzwoitości i zrównoważenia.. Napradę jego stoicki spokój i brak
    reakcji wobec tego obłędnego szczekotu USA i ich satelitów może być
    sporym zaskoczeniem.

    > O jakim sądzie mówisz?

    Niezależny, jak już w jakimś poście napisałem złożony z sędziów z Indii,
    Brazylii i RPA, na dzień dzisiejszy chyba to jedyne
    niezaangażowane/niezależne kraje. Nowy Proces Norymberski, gdzie to
    strony konfliktu osądzają i skazują swoich byłych wrogów, nikomu, poza
    satysfakcją dla terrorystycznego imperialisty nic nie da.