  • Data: 2014-07-21 18:00:56
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Nie wiem, nie pamiętam, gdzieś przeczytałem, bądź widziałem.

    Tak, tak, doskonale pamietam jak napisałes kiedys:
    " w dupie mam to, czy jestem wiarygodny na newsach..."

    > Z tymi
    > trupami to już na pewno próba spłycania, być może prawdziwej informacji.

    Próba spłycania? Jaja sobie robisz? Jakies okrągłe słówka na BZDURE
    bedziesz stosował, zeby pomniejszyc ten szczyt absurdu?

    > Coś takiego jak kabaret odgrywany przez Macierewicza w sprawie Zamachu
    > Smoleńskiego.

    Uff, pocieszające, że tłumaczenia rosyjsko -separatystyczne traktujesz na
    poziomie wiarygodnosci Macierewicza.
    Tylko w takim razie - czego bronisz, skoro wiesz, ze bzdury opowiadają?