  • Data: 2014-07-21 13:12:02
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Były tam w tym samym czasie dwa samoloty. Jeden cywilny i drugi duży
    >transportowy.

    Tam czyli gdzie, w jakiej odległości od siebie, skąd te doniesienia itp.
    itd. ?

    >Transportowy oczywiście wojskowy.
    >Wojskowe mają systemy utrudniające zestrzelenie. Transportowy oszukał
    >rakietę i znalazła sobie nowy cel.

    Teoretycznie jest to mozliwe, ale duzemu transportowcowi nawet flary raczej
    nie wystarcza do obrony. Nie zawsze wystarczaja mysliwcowi, a nawet rzadko
    mimo mniejszych rozmiarow, mniejszego promieniowania cieplnego itd. :)

    >Taki pechowy zbieg okoliczności że w przeciągu kilkudziesięciu sekund
    >pojawiły się dwa cele?

    Celow to tam bylo znacznie wiecej. Wejdz na FR24 i zobacz ile tam samolotow
    latalo wtedy w okolicy.
    Lotnictwo wojskowe nie czeka, az wszystkie cywilne znikna z horyzontu.
    Zreszta to by bylo w tym momencie niemozliwe.

    >Nie chcę nikogo oskarżać bo cała sprawa jest mętna.
    >Ale na razie tylko Ukraińcy mają z tego zestrzelenie korzyść. Putin zyskał
    >tyle samo co Jaruzelski jak paru bandytów z własnej >inicjatywy zabiło pana
    >Popiełuszkę. W sumie sytuacja jest bardzo zbieżna. Kościół wystawił tego
    >faceta do odstrzelenia, paru >kretynów go zabiło. A Solidarność darła ryja
    >i sporo zyskała.

    Na temat dorabiania ideologii nie dyskutuje :)