  • Data: 2014-07-19 19:26:04
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Jeśli przy tankowaniu 40-50 litrów weszło 10 litrów "więcej"
    > to znaczy że pompa przekłamuje 20-25%. Brzmi to trochę
    > nieprawdopodobnie i zbyt łatwe jest do sprawdzenia...
    >
    > Bardziej prawdopodobne jest że Tobie się coś pomyrdało, sorki.

    A kto mówi o zbiorniku 40 litrów? A jak 80 a weszło powiedzmy 87?

    Zreszta nie chodzi o to czy jest łatwe do sprawdzenia czy nie - chodzi o to
    ze nikt niczego nie chciał sprawdzać! Stałem tym autem i powiedziałem, ze
    przeciez mogą wypompować i zobaczyć!
    A oni zobaczyli homologacje i już. Znaczy te urządzenia nie mają prawa się
    zepsuć?