  • Data: 2014-07-19 19:43:01
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 19 lipca 2014 12:52:17 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > traktacie Kuczuk - Kainarij otrzymuje prawo do powrotu na Krym. Jednakże
    >
    > turecki rząd kierowany przez Turgut Özala, biorąc pod uwagę geopolityczne
    >
    > zmiany w północnej Turcji i zmiany w ogólnej sytuacji gospodarczej na
    >
    > świecie, nie był w stanie obronić interesu Turcji. Turcja uzyskała
    >
    > wówczas jedynie zapewnienie praw Tatarom krymskim, żyjącym w mniejszości
    >
    > na półwyspie" - pisze gazeta. Jeśli sytuacja na Ukrainie skomplikuje się,
    >
    > Krym może ogłosić niepodległość. A wówczas, zgodnie z prawem
    >
    > międzynarodowym, Turcy mogą powiedzieć: ,,przejmujemy kontrolę nad

    rym-jesli-oglosi-

    > niepodleglosc/
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Wiem że taka umowa była. Dobrze że ją tutaj skopiowałeś z jakiejś strony. Więcej tych
    co chcą poszerzać horyzonty się z nią zapozna. Co wynika z tej umowy w kwestii Krymu?
    A to że żyjący tam ludzie mogli wybrać z dwóch państw Rosji i Turcji to do którego
    się przyłączą. Z umowy wynika że Ukraina ani żadne inne państwo nie jest brane pod
    uwagę. Z Krymem sprawa czysta jak łza i wszyscy co uważają inaczej mogą się
    pierdolić. Problem jest ze wschodnią Ukrainą. Tam Rosjanie nie mogli wejść tak jak na
    Krym żeby przypilnować żeby bandyci nie doszli do władzy. Ukraina miała to w dupie i
    ma dalej. Lokalni watażkowie nastawieni na grabież działają w biały dzień. Taka
    Jugosławia tylko w innym miejscu się zrobiła.