  • 441. Data: 2020-04-05 11:01:03
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 5.04.2020 o 08:59, Budzik pisze:

    > Lasy sa ogromne, nie ma potrzeby ich zamykania i przyznam ze wydaje mi
    > sie to podejrzane.

    Chodzi o partyzantów. W czasie II Wojny Światowej Niemcy zabronili
    pyrom wchodzić do lasu i partyzantki w Wielkopolsce nie było.

  • 442. Data: 2020-04-05 11:17:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Justyna Kowalczyk, kto to jest? Nie kojarzę żeby była światowej klasy ekspertem od
    kwarnatann i walki z rozprzestrzenianiem się wirusów. Słyszałem że Marek Grzegorz
    Niedziałkowski twierdził że zbyt późno wprowadzili zakaz wstępu do lasów itp. i co Ty
    na to?

  • 443. Data: 2020-04-05 12:08:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    J>eżeli w twoich mózgozjebach nie >podali to nic nie poradzę

    dzisiaj rano tvn-u posłuchałem
    Rządowa szczekaczka:
    zamykać, izolować nie wyłazić nie spacerować, jebać, karać, nie oszczędzać itp
    Dla naszego dobra oczywiście

  • 444. Data: 2020-04-05 12:09:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Jeżeli w twoich mózgozjebach nie podali to nic nie poradzę.
    Dlaczego jesteś agresywny w dyskusjach? Nie potrafisz normalnie dyskutować?

  • 445. Data: 2020-04-05 12:26:05
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-04 o 21:59, Budzik pisze:

    > OK, to w takim razie poprosze o jakies potwierdzenie tego ze na skorze
    > zdycha.

    Wszędzie zdycha. Nawet na skórze mimo że tam ma najbardziej
    optymalna temperaturę i wilgotność.

    > Bo pierwsze słysze coś takiego i gdyby to była prawda to nie byłoby
    > zalecen mycia rak.

    Bo cala masa ludzi dłubie w zębach, nosie czy trzy oczy dając okazję
    wirusowi do przeniknięcia do organizmu.

    Pozdrawiam

  • 446. Data: 2020-04-05 13:34:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 5 Apr 2020 03:09:10 -0700 (PDT), w
    <8...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Dlaczego jesteś agresywny w dyskusjach? Nie potrafisz normalnie dyskutować?

    Mam alergię na głupotę.

  • 447. Data: 2020-04-05 13:36:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 5 Apr 2020 02:17:37 -0700 (PDT), w
    <5...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Justyna Kowalczyk, kto to jest? Nie kojarzę żeby była światowej klasy ekspertem od
    kwarnatann i walki z rozprzestrzenianiem się wirusów.

    Ty przy niej i tak jesteś totalnym zerem, więc w zasadzie w ogóle nie
    powinieneś zabierać głosu.

  • 449. Data: 2020-04-05 13:48:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > wirusów. Słyszałem że Marek Grzegorz Niedziałkowski twierdził że
    > zbyt późno wprowadzili zakaz wstępu do lasów itp. i co Ty na to?

    Nie wiem kto to jest Marek Grzegorz Niedziałkowski.
    O Justynie wspomniałem dlatego, ze akurat pod jej wypowiedzia pojawiły
    się komentarze i to do tych komentarzy sie odnosiłem.

    O ile zarówno Justyna jak i ten Marek nie popieraja swoich wypowiedzi
    jakimis merytorycznymi argumentami to ja w sumie nie potrzebuje zeby mi
    ktos mowił czy moge wejsc do lasu czy nie.

    Bo rozumiem, ze ten zakaz to jest debilizm.

    Od jakiegoś czasu pisze ze jeżeli mamy sie izolować to sie izolujmy.
    Las jest sweitnym miejscem do tego.
    Jeżeli zakazamy sie drogą kropelkową to zakrywajmy w miejscach
    publicznych ryjki.
    Zdaje sie ze to drugie rzadzacy w koncu zrozumieli, bo juz nawet
    Szumowski zaczał o tym gadac...

    Reasumujac - nie znajdziesz we mnie miłosnika podązania za trendami "Bo
    Gesslerowa powiedziała to", "bo Cichopek powiedziała tamto". Raczej
    wysmiewam ten kult celebrytów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 448. Data: 2020-04-05 13:48:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Tyle tylko że rad... bzdury lisxe.

    Ze co?

    > Kilka razy dziennie żona z siostrą gada via net.
    > Żony siostra u Niemca i tam zakazy głupsze jak u nas.

    No i co w zwiazku z tym?

    > Tak z dwa tygodnie do nas są opóżnieni. Wczoraj w ich ich marketach
    > srajtasmy nie było. Tak jak u nas dwa tygodnie temu.

    Nie było bo był jakis głupi zakaz?

    Po co to porownanie Do Niemiec? Zeby ocenic sens zakazu wchodzenia do
    lasu, to musisz sie do sasiedniego kraju porównać?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 450. Data: 2020-04-05 13:48:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Wszędzie zdycha. Nawet na skórze mimo że tam ma najbardziej
    > optymalna temperaturę i wilgotność.

    > Bo cala masa ludzi dłubie w zębach, nosie czy trzy oczy dając okazję
    > wirusowi do przeniknięcia do organizmu.

    Precyzujac, kolega napisał "od razu zdycha", wiec jakbym miał to na
    rekach po czym reke włozył w usta celem dłubania w zebach to wirus byłby
    juz zdechniety i nieszkodliwy.

    Dlatego, precyzujac, prosze kolege o zrodło na potwierdzenie tezy ze "od
    razu zdycha".

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie