  • 451. Data: 2020-04-05 13:49:39
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 5 Apr 2020 02:17:37 -0700 (PDT), w
    <5...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Justyna Kowalczyk, kto to jest? Nie kojarzę żeby była światowej klasy ekspertem od
    kwarnatann i walki z rozprzestrzenianiem się wirusów.

    PS. Kowalczyk napisała nawet artykuł, w którym jasno wymieniła miejsca, w
    którym można najczęściej zakazić się wirusem.
    PS2. Medycyna (sportowa) to chyba nawet przedmiot na studiach na AWF.

    Tak czy siak, nie tylko przy niej jesteś Specjalistą Od Niczego.

  • 452. Data: 2020-04-05 14:31:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 5 Apr 2020 00:33:45 -0700 (PDT), w
    <7...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Żony siostra u Niemca i tam zakazy głupsze jak u nas.

    A coś konkretnego czy po prostu tak sobie skrobiesz?

    > Tak z dwa tygodnie do nas są opóżnieni.

    Piłkarze Bayernu wznawiają dziś treningi.

    > Wczoraj w ich ich marketach srajtasmy nie było.

    We wszystkich? A dziś jest?
    Coś tanim populizmem dla idiotów zajechało.

  • 453. Data: 2020-04-05 14:39:55
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-05 o 13:48, Budzik pisze:

    > Precyzujac, kolega napisał "od razu zdycha", wiec jakbym miał to na
    > rekach po czym reke włozył w usta celem dłubania w zebach to wirus byłby
    > juz zdechniety i nieszkodliwy.
    >
    > Dlatego, precyzujac, prosze kolege o zrodło na potwierdzenie tezy ze "od
    > razu zdycha".

    na początku podwątku masz zdefiniowane czasy tego "od razu":
    " - na ludziu (np. ręce): pół dnia
    - na papierze 8h
    - na plastiku 3 dni
    - unosząc się w powietrzu 3h"

    Pozdrawiam

  • 454. Data: 2020-04-05 14:52:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-04-2020 o 13:36, r...@k...pl pisze:
    > Sun, 5 Apr 2020 02:17:37 -0700 (PDT), w
    > <5...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder

    kwarnatann i walki z rozprzestrzenianiem się wirusów.

    > Ty przy niej i tak jesteś totalnym zerem,

    Nie tylko przy niej - tak ogólnie też.

  • 455. Data: 2020-04-05 15:44:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No ja pierdole jaka ekspertka. Nawet artykuł napisała gdzie się można zarazić. Pewno
    napisała że w lesie nie można się zarazić. Zapomniała dopisać że tylko w takim co
    ludzi w nim nie ma. Jeszcze niedawno premier Anglii twierdził że nic się nie dzieje.
    Dzisiaj mówili że jego stan się pogarsza. I dobrze mu tak. Tak powino się robić
    każdemu co krytykuje kwarantannę jaka teraz mamy.

  • 456. Data: 2020-04-05 15:50:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Mam alergię na głupotę.

    Wg mnie powinieneś się leczyć.
    Nie na alergię.
    Na głupotę jak sam napisaleś. Ale nic na siłę. Dobrowolnie.
    Niżej)wyżej widzę że ciągle poważnie dyskutować nie prôbuhesz- tylko agresywne,
    chamskie odzywki.
    Ps
    Coś tam o porannym TVN napisałem i nie zaagresowałeś, przpraszam zareagowałes.
    Znaczy jest jeszcze nadzieja

  • 457. Data: 2020-04-05 15:52:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Piłkarze Bayernu wznawiają dziś treningi

    A w TVN od rana "zostań w domu" itp
    Kłamią?

  • 458. Data: 2020-04-05 15:57:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Zeby ocenic sens zakazu
    >wchodzenia do
    >lasu, to musisz sie do
    sasiedniego kraju porównać?

    A gdzieś oceniałem sens zakazu wchodzenia do lasu? Napisałem tylko że u Niemca są
    głupsze zakazy jak u nas.
    Po raz nastu już chyba Tobie napiszę- czytaj na spokojnie i ze zrozumieniem

  • 459. Data: 2020-04-05 15:59:09
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Media pompują temat. Jest o czym pisać, gadać itp a TVN ? No cóż ...

    https://m.sport1.de/fussball/bundesliga/2020/04/bund
    esliga-fc-bayern-trainiert-ab-montag-in-kleingruppen
    -im-freien

    Niemcy nie dali się zwariować, dziś dużo ludzi na spacerach, chmary rowerzystów no i
    sezon motocyklowy ruszył.

  • 460. Data: 2020-04-05 16:04:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    >We wszystkich? A dziś jest?

    W 20 tysiecznym mieście niedaleko Lubeki nie było wczoraj wieczorem.
    W 4 marketach
    Do parku i na plażę też nie wolno im wlazic.