  • 431. Data: 2020-04-05 08:59:43
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    >> I wtedy któredy sie dostaja?
    >
    > zacznij myslec
    >
    > *obudz sie*

    Rozumiem ze teraz juz na wszystkie pytania bedziesz odpowiadał równie
    *merytorycznie*?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 432. Data: 2020-04-05 08:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Niemiecki rząd zaleca 20min spacery w lesie i na terenach leśnych.
    > Co robi nasz pseudorząd wiemy...

    Do zamkniecia lasów odniosła się wczoraj Justyna Kowalczyk piszac ze to
    jakas bzdura.
    Ale warto poczytać komentarze pod artykułem. Ludzie nie rozumieja ze taki
    zakaz niesie wiecej złego niz dobrego. W sumie skad maja wiedziec, skoro
    spora czesc zamiast do lasu jezdzi w weekend do galerii handlowej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 433. Data: 2020-04-05 08:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > W Wyborczej przeczytałeś/ w TNN usłyszałem czy linka dasz?

    Wydaje sie ze nie ma to zadnego znaczenia, prawda?
    Podwazasz teze ze spacer po lesie (oczywiście przestrzegajac kwarantanny
    czyli samotny spacer po lesie z rodzina) to wiecej dobrego niz złego?

    Lasy sa ogromne, nie ma potrzeby ich zamykania i przyznam ze wydaje mi
    sie to podejrzane.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 434. Data: 2020-04-05 08:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > czlowieku OBUDZ sie !

    andalu, przyznam sie ze jeszcze wczoraj ironizujac, miałem watpliwości.
    Ale TEN ARGUMENT potwierdził WSZYSTKO!
    ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 435. Data: 2020-04-05 08:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > moglbys mi wspolczuc tak jak ja Ci wspolczuje
    >
    > jestem sierota

    To pozdrowienia dla tych co cie (tak nieskutecznie) wychowywali.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 436. Data: 2020-04-05 09:16:23
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Podejrzane są wszystkie działania sprzeczne z zdrowym rozsądkiem ;-) z drugiej strony
    dobrze że Polacy zaczynają kwestionować nieomylność Najwyższego Przywódcy ;-) wybory
    we Francji skończyły się zwiększoną liczbą zarażeń i śmierci więc przekaz jest jasny:
    ten kto podejmie decyzję musi ponieść też konsekwencje.

  • 437. Data: 2020-04-05 09:26:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-04-2020 o 08:59, Budzik pisze:
> [...]
    > jakas bzdura.
    > Ale warto poczytać komentarze pod artykułem. Ludzie nie rozumieja ze taki

    Ci sami ludzi wybierają nam potem pis.
    Ja jestem przerażony procentową ilością debili na świecie, może
    faktycznie czas na przetrzebienie ludzkości - bo zbyt długo wojny nie
    było, więc głupota, która w takim przypadku zginęłaby wraz z mięsem
    armatnim, bezkarnie mnoży się na potęgę?

  • 438. Data: 2020-04-05 09:33:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Do zamkniecia lasów odniosła się...

    Tyle tylko że rad... bzdury lisxe.
    Kilka razy dziennie żona z siostrą gada via net.
    Żony siostra u Niemca i tam zakazy głupsze jak u nas.
    Tak z dwa tygodnie do nas są opóżnieni. Wczoraj w ich ich marketach srajtasmy nie
    było.
    Tak jak u nas dwa tygodnie temu.

  • 439. Data: 2020-04-05 10:50:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-03 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Nie mam siły...
    > Ale jeżeli juz zrozumiałes skąd ma sie wziać strata producenta mleka to
    > moze dobre i to?

    Słuchaj zenusia, zenuś zawsze ma rację. Mleko to się samo pasie, samo
    doi, samo przerabia na to w proszku, a za chorobowe i postojowe płaci
    rząd, który sobie produkuje tyle pieniędzy ile chce.  Nie potrzeba
    żadnego wkładu pracy ani żadnego wkładu finansowego, dlatego można to
    mleko za darmo wysyłać.

    Za wodę, której używa zenuś płaci sąsiad, a za prąd, który kradnie,
    płaci elektrownia. W zenusiu jeszcze tkwi taka radziecka natura.On
    jeszcze nie załapał, że mamy kapitalizm i rad radzieckich już dawno nie ma.

  • 440. Data: 2020-04-05 10:59:32
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Świat to nazwa własna i dlatego należy pisać z dużej litery. Jak widać dajesz
    przykład że collie w Twoim przypadku to imię kundla, bo gdyby to było normalne imię
    albo nazwa rasy to tak jak Świat należy pisać z dużej litery. Jako kandydat na
    kandydata na folksdojcza możesz jak piszesz niemcy robić to na klęczkach. Ja mogę
    pisać tych bandytów z małej litery chociaż nie jest to zgodne z zasadami sztuki. Mogę
    im również szczerze życzyć jak najgorzej i chuj ci do tego kundlu.

    Jak zwykle ci się popierdoliło w główce i mylisz pojęcie świat z nazwą
    własną planety Ziemia, którą zawsze piszemy wielką literą.

    Ty zamiast przyznać się do błędu jak zwykle brniesz w swojej głupocie i
    obrażasz ludzi.