  • 310. Data: 2020-04-03 11:59:47
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Zwłaszcza jak to lekarz, który mógłby pomagać chorym.....
    > Podobno 4,5 tys medyków wszelkiej maści już jest w tej sytuacji i nie
    > pracuje.

    To pokazuje ile warte sa te wszystkie zwykłe maseczki jezeli chodzi o
    chronienie osoby je noszące...
    dlatego maseczki powinni nosic w miejscach publicznych wszyscy (albo
    przynajmniej zasłaniali twarz)

    Moze z tego wyjdzie coś dobrego na przyszłosc - ze osoby przeziebione nie
    beda sobie normalnie chodzic do roboty zarazajac innych i zaczna chociaz
    zakładac coś na twarz...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 313. Data: 2020-04-03 11:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale starannie wyciales, ze zamykanych firm to nawet ciut mniej niz
    > normalnie. Natomiast zawieszonych wiecej.

    A jest w ogole coś takiego jak zawieszenie? Czym to sie rozni od
    zamkniecia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 312. Data: 2020-04-03 11:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wystarczy ze premier odwiesi fryzjerow.
    >
    > A propos - kto go strzyze ? zobaczymy bardziej owlosionego po
    > miesiacu?

    Masz złudzenia ze te wszystkie obostrzenia dotycza wszystkich?
    Bo jak patrze na te wypacykowane fryzury to mam watpliwości.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 314. Data: 2020-04-03 11:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > Całkowita liczba zmarłych 1017 nadal jest niższa od ofiar grypy 2
    > lata temu 1674 ale wyższa od tego roku 377 ofiary grypy.
    >
    > Liczba ofiar w Polsce 57 jest niesamowicie niska. Zakładając podobne
    > proporcje powinno być min 500 ofiar nowego wirusa i min 200 grypy.
    > Ani chybi cud :-)

    podobno na dniach zmieniaja system klasyfikacji zgonów.
    Artykul na ten temat linkował Cavallino.
    Czyli teraz nie tylko ci którzy sa zdiagnozowani, beda zaliczani do
    zgonów COVID. Bedzie równiez kategoria "zgon prawdopodobnie COVID" czyli
    objawy sugeruja powiazanie ale nie zdazono zrobić testu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 315. Data: 2020-04-03 12:03:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-04-2020 o 11:48, Janusz pisze:

> [...]
    wAR0n6JdL0DEn2AE2gLLl1f3qbcu-gwUGiefrVmDimdSM3hswKsM
    9jN12Clo

    > Czyli tak samo ukrywają jak inni.

    Bo inne opcje są niedopuszczalne?
    Np. że z covid ludzie jednak zgłaszają się do lekarza, a niemiecka
    służba zdrowia daje sobie radę, a rok temu z grypą już niekoniecznie,
    więc jej powikłania mogły zabijać częściej?

    U nas też rok temu był duży wzrost śmiertelności.

  • 316. Data: 2020-04-03 12:07:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-04-2020 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To pokazuje ile warte sa te wszystkie zwykłe maseczki jezeli chodzi o
    > chronienie osoby je noszące...

    Nie - to pokazuje że ich w nie nie wyposażono i/lub nie nauczono z nich
    korzystać.

    To tak w ramach: "byliśmy przygotowani".

    > dlatego maseczki powinni nosic w miejscach publicznych wszyscy

    Ale oni nie zarazili się w miejscach publicznych, tylko w
    szpitalu/karetce przy ratowaniu ludzi.

  • 317. Data: 2020-04-03 12:08:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    > zgonów COVID. Bedzie równiez kategoria "zgon prawdopodobnie COVID" czyli
    > objawy sugeruja powiazanie ale nie zdazono zrobić testu.

    Powinni to zrobić wstecz, dla każdego kto umarł z podobnych powodów od
    lutego.

  • 318. Data: 2020-04-03 12:15:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Friday, April 3, 2020, 9:29:25 AM, you wrote:

> [...]
    wirusa-tylko-za-zgoda-sanepidu-zamiast-rozszerzac.ht
    ml#s=BoxWyboImg1
    > Moze nie trzeba - skoro jest na kwarantannie.

    W ten sposób morduje się ludzi. Osoby z chorobami współistniejącymi
    powinne być leczone jak najwcześniej, bez dopuszczenia do zajęcia
    płuc. Czekanie na pełny rozwój choroby, to ukryta eutanazja.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 319. Data: 2020-04-03 12:48:34
    Od: z <...@...pl>

    O co Ty się chcesz kłócić?

    Przecież wcześniej napisałem gdzie testy immunologiczne (szybkie) są
    przydatne.

    Nie są przydatne na pierwszej linii frontu bo mają błędy dodatnie i
    błędy ujemne.

    Różne głąby i POsły ;-) tymczasem jęczą żeby testować SZYBKIMI i dzielić
    społeczeństwo ;-) na zdrowe i chore.

    To nic nikomu NIE DA przy takim wirusie.

    https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedzie
    c,testy-na-koronawirusa---genetyczne-i-immunologiczn
    e--jak-dzialaja-,artykul,00608201.html

    "Z uwagi na niewystarczającą ilość danych dotyczących m.in. dynamiki
    odpowiedzi immunologicznej na zakażenie oraz wartości diagnostycznej
    dostępnych testów do wykrywania przeciwciał w klasie IgM/IgG (w tym:
    czułości, swoistości, wartości predykcyjnej dodatniej i wartości
    predykcyjnej ujemnej), aktualnie nie zaleca się stosowania testów
    serologicznych w celach diagnostycznych."

  • 320. Data: 2020-04-03 12:49:28
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Świat to nazwa własna i dlatego należy pisać z dużej litery.

    Świat nie jest żadną nazwą własną, ale pewnie nawet nie wiesz,
    co to jest nazwa własna. Mnie możesz nie wierzyć, ale Instytut
    Filologii Polskiej rzecze tak: "Poza oczywistymi sytuacjami,
    kiedy wyraz świat stoi na początku wypowiedzenia lub wersu
    w wierszu albo stanowi część tytułu (Dookoła Świata), nazwy
    ulicy (Nowy Świat) czy regionu geograficznego (Nowy Świat,
    Stary Świat), nie ma uzasadnienia, by pisać go wielką literą".
    Głupcze.

    > Jak widać dajesz przykład że collie w Twoim przypadku to imię kundla, bo gdyby to
    było normalne imię albo nazwa rasy to tak jak Świat należy pisać z dużej litery.

    Nie. Zgodnie z zasadami sztuki - czyli SJP PWN - nazwy ras psów
    piszemy małą literą. Duże litery w nazwach ras pojawiają się tylko
    wtedy, gdy w skład nazwy rasy wchodzi nazwa własna, np. nazwa
    geograficzna - vide owczarek z Majorki, owczarek z Bergamo, lub
    nazwa osobowa - vide pies świętego Bernarda, gryfon Korthalsa,
    gończy Hamiltona. Ale co ja Ci tu będę... Głupcze.