  • Data: 2020-04-01 21:09:39
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-04-2020 o 18:12, J.F. pisze:

    > Bo jednak izolacje wdrozyli.

    Ja mówiłem o długim okresie w którym nie wdrażali.
    Budzik chciał w miesiący czy dwa zarazaić całą populację, a to się nawet
    Włochom nie udało.
    Ilu się zaraziło?

    Kilka procent?

    >W calych Wloszech niewielki odsetek, a
    > Bergamo zgonow 4x wiecej.

    No właśnie - lokalnie.

    > No i czemu respiratorow brakuje.

    Bo nie byli przygotowani na epidemię?

    > Wez lepiej ten ten statek. 3500 osob, 700 zarazonych, 6 zmarlych.

    Nadal mały odsetek zarażonych, a warunki do rozwoju choroby idealne.

    > Nie jest to cos, od czego kraj sie przewroci,

    No właśnie o tym mówię.
    A od izolacji może, zwłaszcza jakby miała się przedłużać.

    >ale ... a jak na Ciebie
    > padnie ? :-)

    A jak posiedzę rok w areszcie domowym a i tak mnie trafi?
    Co za różnica?
    To już wolę żyć przez ten rok zamiast kiblować.