  • Data: 2020-04-01 21:01:48
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Popatrz na statystyki, mają 24/m >zmarłe my ledwie 1/m nawet jakby >to
    >było 5* więcej to i tak mają w >pizdu, więc żaden sukces tym >bardziej że
    >im łatwiej, prawie nie mają >tranzytu, ludności mało a kraj >wielki więc
    >zagęszczenie znikome.

    Tak od kilku dni te dyskusję obserwuje i czekałem czy ktoś w końcu ten "fenomen"
    Szwecji wyprostuje.
    Ktoś tam wyżej/ niżej pisał że trzeba Wyborczą i TVN czytać/oglądać więc pewno tam
    taki przekaz leci.
    Zaraz pewnie na mnie naskoczą że TVPis itp- olewam to. O TVPis swoje nie najlepsze
    zdanie mam i często zresztą o tym pisałem.
    Ps
    Teraz czekam aż ktoś o Korei konkretnie powie co i jak.
    Opinie Cavalino(idiot kapelusz warning) pomijam bo to wg mnie taki przeciwnobiegunowy
    Zenek tylko że Zenek mądrzejszy życiowo