  • Data: 2020-04-01 21:39:13
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    <Totalny kretynizm.
    A ja ok 19tej jako jedyny klient w lokalnym sklepiku byłem i kupiłem wszystko co mi
    żonka kartce wypisała.
    Jadąc do domu kółko z ciekawości po mieście zrobiłem: przed Netto 6 osóby karnie w
    odstępach 2 metrowych stało a przed dwoma z 7 u nas biedronek więcej jak 10 osób nie
    stało. I też karnie w 2 metrowych odstępstwach.
    Dzisiaj też przepisy złamałem i z 2 godziny po plaży bałtyckiej łaziliśmy z żoną,
    córką plus psy. Ani jednego ludzie nie spotkaliśmy. W zasięgu wzroku corka 4 osoby
    naliczyła. Fakt faktem że wiemy gdzie na plażę podjechać/wejść aby psy mogły
    pobiegać;)