  • Data: 2011-12-31 08:17:37
    Temat: Re: [NTG] Taka sobie retrospekcja
    Od: Zbych <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31.12.2011 02:39, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Powitanko,

    > Zostan urzednikiem, ten rzad jak malo ktory stwarza taka szanse. A ze

    Źle mnie zrozumiałeś. Ja nie chcę otwierać urzędu, tylko firmę. I
    oczekuję hojnych (bezpośrednich) dotacji od tych, którzy uważają że
    państwo powinno wspierać polski przemysł (elektroniczny).

    > No to musialbys cos robic i to w dodatku cos sensownego.

    Oj tam, zawsze może mi się nie udać. Ale co wezmę dotacji to moje.

    > Ale zeby za bardzo NTG nie bylo: Tonsil, Unitra, Elemis, wspomniana
    > Diora, Zaklad produkcji lamp elektronowych. Tonsil sobie niezle radzil,
    > jedna z pierwszych spolek na Gieldzie, Unitra - mam ich katalog TTLi i
    > CMOSow z poczatku lat 70 i z tego samego okresu katalog TI, nie
    > odstawalismy wtedy,

    Słowo klucz - wtedy. Na początku lat 90 nadal mieliśmy to samo co w 70.
    Nasłuchałem się różnych historyjek od gościa, który pracował w tewie,
    np. jak próbowali oszukać philipsa, że mają lepsze możliwości
    technologiczne, żeby w nich zainwestował.