  • 1. Data: 2009-04-10 09:12:50
    Temat: [NTG] Szukam schematu instalacji elektrycznej do samochodu.
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    Przepraszam, że tu z tym tematem ale szukam już długo i niestety bez efektu.
    Szukam schematu instalacji do samochodu Lublin, najlepiej lublin 1, ale
    ucieszę się z jakiegokolwiek.
    Może ktoś z Was ma jakiś link lub skan z książki.
    Kupiłbym chętnie książkę "Naprawa samochodów Lublin", może być ksero lub
    skan.
    Może ktos ma niepotrzebną i odsprzeda.
    --
    Jackare

  • 2. Data: 2009-04-10 09:24:36
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jackare pisze:

    > Szukam schematu instalacji do samochodu Lublin, najlepiej lublin 1, ale
    > ucieszę się z jakiegokolwiek.

    Hej,

    zapytaj na Forum Automobilisty a pytałeś w... FSO...? Tam też mają Klub
    i Forum, myślę, że na pewno ktoś pomoże.

    --
    (Po)zdrówka! falco
    sen na jawie SenNa... Jawa 353 '58 175

  • 3. Data: 2009-04-10 09:47:54
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    http://motoryzacyjna.pl/p3932-daewoo/57

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2009-04-10 09:49:41
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > Może ktoś z Was ma jakiś link lub skan z książki.
    > Kupiłbym chętnie książkę "Naprawa samochodów Lublin", może być ksero lub

    http://allegro.pl/item602812809_samochod_dostawczy_l
    ublin_instrukcja_obslugi.html

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2009-04-10 12:54:28
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jackare" <...@s...uk.de.pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://motoryzacyjna.pl/p3932-daewoo/57
    >
    > --
    Dzięki za info - ten link znam bardzo dobrze, ale książka jest niedostępna.
    Nakład WKiŁ wyczerpany gdzieś ok 1998 r, także to tylko taka pozycja bez
    pokrycia...
    --
    Jackare