  • 1. Data: 2016-03-02 18:10:48
    Temat: Stara nowa wladza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Wybory, zmiany, dobre zmiany - a samochody sie traktuje po staremu :-(

    http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/514421,
    centra-miast-ograniczenie-spalin-strefy-eko.html

    wraca podatek Religi
    http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/512213,
    podatek-bankowy-wzrost-cen-ubezpiecznia-oc.html

    Choc tu akurat wyborcy nie moga narzekac - widzialy galy na co
    glosowaly :-)

    J.

  • 2. Data: 2016-03-02 18:23:01
    Temat: Re: Stara nowa wladza
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    > http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/514421,
    centra-miast-og
    > raniczenie-spalin-strefy-eko.html

    "Największym problemem starych samochodów, np. 10-letnich, są nie tyle
    spaliny, ile wyciekające płyny eksploatacyjne, które niszczą nam świeżo
    położoną nawierzchnię granitową."

    Kraj gołodupców, którzy trwonią kasę na marmury.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-03-02 18:51:21
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Wybory, zmiany, dobre zmiany - a samochody sie traktuje po staremu :-(
    >
    > http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/514421,
    centra-miast-ograniczenie-spalin-strefy-eko.html

    Wywalenie starych kopcących diesli z centrów miast to dobra decyzja,
    popieram.
    Jednak wcale nie jestem pewny czy do tego dojdzie.

> [...]
    podatek-bankowy-wzrost-cen-ubezpiecznia-oc.html

    > Choc tu akurat wyborcy nie moga narzekac - widzialy galy na co glosowaly

    Od X lat słyszę, że zdrożeją ubezp, a ja co roku o kilka-kilkanaście zł
    płacę mniej, tak więc nie bierz na razie do głowy:)

  • 4. Data: 2016-03-02 20:23:16
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

> [...]
    podatek-bankowy-wzrost-cen-ubezpiecznia-oc.html

    > Choc tu akurat wyborcy nie moga narzekac - widzialy galy na co glosowaly

    Właśnie nie widziały gały na co głosowały.
    PiSdzielcy dokonali oszustwa wyborczego.
    Mówili, że pieniądze wezmą od firm zagranicznych,
    uszczelnią VAT i zwykły Polak nie ucierpi
    na wprowadzeniu "dobrej zmiany".

  • 5. Data: 2016-03-02 20:28:06
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > PiSdzielcy dokonali oszustwa wyborczego.
    > Mówili, że pieniądze wezmą od firm zagranicznych,
    > uszczelnią VAT i zwykły Polak nie ucierpi

    NTG, więc spierdalaj

  • 6. Data: 2016-03-02 20:28:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lucenty" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >PiSdzielcy dokonali oszustwa wyborczego.
    >Mówili, że pieniądze wezmą od firm zagranicznych,
    >uszczelnią VAT i zwykły Polak nie ucierpi

    Za ich poprzednich rzadow wprowadzono skladke na NFZ do polis, to
    czemu sie bulwersowac, jesli znow wprowadzaja ?

    A tak prawde mowiac to nie bardzo wiem czemu ubezpieczyciele nie
    mieliby placic za leczenie ofiar wypadkow ... no chyba tylko dlatego
    ze kierowcy i tak mocno zasilaja budzet przez paliwa.

    J.

  • 7. Data: 2016-03-02 23:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lucenty n...@w...pl ...

    > Właśnie nie widziały gały na co głosowały.
    > PiSdzielcy dokonali oszustwa wyborczego.
    > Mówili, że pieniądze wezmą od firm zagranicznych,
    > uszczelnią VAT i zwykły Polak nie ucierpi
    > na wprowadzeniu "dobrej zmiany".

    Po to chodziłes do szkoły zeby na takie dyrdymały sie nie nabierać.

  • 8. Data: 2016-03-03 10:33:52
    Temat: Re: NTG. Stara nowa wladza. W której ..
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA5BFE3AAA5B12budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Lucenty n...@w...pl ...

    > Po to chodziłes do szkoły zeby na takie dyrdymały sie nie nabierać.

    W której szkole tego uczą ?

    Ja się nie nabrałem. I co z tego ?

  • 9. Data: 2016-03-03 12:03:13
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 2 marca 2016 18:23:03 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

> [...]
    > położoną nawierzchnię granitową."
    >

    > Kraj gołodupców, którzy trwonią kasę na marmury.

    A wiesz że granit jest jednym z najtwardszych materiałów.
    I np. przy budowaniu dróg jest stosowany na krawężniki gdzie dostawcy dają gwarancje
    na 10 lat.

  • 10. Data: 2016-03-03 18:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lucenty n...@w...pl ...

    > W której szkole tego uczą ?

    W kazdej, w ktorej ucza logiki, myslenia i wyciagani wniosków.

    > Ja się nie nabrałem. I co z tego ?

    No w sumie nic.