eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowańRe: NTG: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
  • Data: 2009-09-02 10:32:21
    Temat: Re: NTG: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 02 Sep 2009 12:04:03 +0200, szerszen <s...@t...pl> wrote:

    [...]
    > a czy ja napisalem ze to sie sprawdza zawsze i wszedzie?

    Nieno, tak tylko czynię uwagi natury ogólnej. Poza tym, tak samo jak
    niewolnictwo,
    pozyskiwanie organów z dysydentów politycznych nie jest na dłuższą metę
    utrzymywalnym modelem biznesowym, jak zaczną klonować organy to taki z
    dysydenta
    będzie niewiele wart. Innymi słowy, i tutaj technologia wyprze ludzi. Na
    szczęście.

    (Chociaż to niewielkie pocieszenie dla dysydentów dzisiaj i w ciągu
    najbliższych
    paru dekad)

    Leslie
    --