  • Data: 2020-04-08 21:15:07
    Temat: Re: [NTG]Potrzebna łączność radiowa.
    Od: JMP <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nadir napisał(a):

    > (...)
    > Problem jest taki, że mieszka w miejscu gdzie
    > ma kiepski, a czasem żaden, zasięg telefonii komórkowej a chciałby
    > jednak mieć jakiś kontakt z rodziną czy znajomymi.
    > (...)

    Mam dwa pomysły (może głupie), ale można na szybko sprawdzić, czy
    działają.
    1. Znaleźć zasięg telefonu w domu (na górze, przy oknie, czy nawet
    na strychu) i tam zostawić telefon, a łaczyć się z nim przez BT.
    2. jw, lecz "brać" internet z sieci komórkowej (po znalezieniu zasięgu)
    i udostępniać przez WIFI telefonu.
    Na dole komputer/tablet/telefon z komunikatorem internetowym.

    JMP