  • Data: 2010-11-01 22:08:53
    Temat: Re: [NTG] BMW z Orange
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-01 20:16, J.F. pisze:

    > Panowie, a moze byscie przeczytali regulamin ?
    > http://www.bmw.orange.pl/zasady.html

    Ale w artykule była mowa o konkursie "100 mercedesów od Ery".
    O BMW pisał tylko "z" w temacie.

    W artykule też znalazła się wzmianka o BMW od Orange:
    "Loteria to jedyny uczciwy sposób na zorganizowanie promocji dla
    klientów. Inaczej główne nagrody padną łupem doskonale znanej nam
    garstki osób - mówi Wilhelm Rożewski z EL2. Właśnie dlatego loterię, a
    nie kwiz, zdecydowało się zorganizować Orange. Swoich klientów kusi
    właśnie 150 autami marki BMW."

    Bo w przypadku BMW z Orange jestem przekonany że żadnym systemem się
    tego nie ugryzie, bo nawet inwestując w SMS-y równowartość nagrody,
    nadal szansa na jej uzyskanie będzie stosunkowo niska, na pewno mniejsza
    niż 1.
    Tu zawsze można kombinować np. w punkcie sprzedającym aktywacje podając
    swój numer telefonu jako osoby polecającej jeżeli klient nie zażyczy
    sobie podania innego.
    Coś jak z wszelkimi konkursami w zbieranie kapsli czy nakrętek, gdzie
    nagrody zgarniają pewnie głównie barmani :)