    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: NTC w pralce Miele, pomocy...
    Date: Thu, 29 Jan 2015 21:22:41 +0100

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości
    >Trafiła mi się taka miła robótka na wieczór, pralka
    >coś nie dogrzewa i postanowiłem rozbebeszyć w celu naprawy.
    >Znalazłem termistor NTC, tylko na germańskich forach jakoś
    >nie mogę znaleźć nigdzie charakterystyki.
    >W temperaturze pokojowej ma około 12,5 kOhm, jak wtyknę
    >do szklanki z wrzątkiem to spada do około 2kOhm
    >Czy według Was takie wartości są do przyjęcia?

    Brzmi rozsadnie, ale 2k/400 i 50k/10k tez brzmi rozsadnie :-)

    >Grzebię dalej ale nie chciałbym skończyć po północy ;)

    Przygotuj sie, bo inaczej bedziesz jeszcze pare polnocy zaliczal :-)

    Potencjometr podlaczyc, krecic recznie i zobaczyc kiedy wylacza ?

    uszkodzenie moze nie byc w termistorze, moze uklad pomiarowy sie
    rozkalibrowal, moze opornik do pary zestarzal, moze woda sciezki
    zwarla, moze przezarla, moze zasilacz zmienil napiecie ...

    J.