  • Data: 2015-01-30 09:16:38
    Temat: Re: NTC w pralce Miele, pomocy...
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Udało się, aczkolwiek przed północą nie wydoliło ;)
    Najprawdopodobniej winne były zmęczone życiem styki
    przekaźnika, po wyczyszczeniu ich zaczęło wszystko
    elegancko zasuwać. Chyba, że rozbebeszając 3/4
    instalacji elektrycznej przez przypadek jakąś
    wtyczkę mocniej wcisnąłem, ale nie wydaje mi się ;)
    Jestem pod wrażeniem jakości wykonania tej pralki,
    znalazłem nawet pod elektroniką zafoliowane papiery
    ze schematem, rozpisanymi cyklami prania i spisem
    elementów w sześciu językach (co dziwne, po angielsku
    nie było ;). Mała rzecz a cieszy.

    L.