  • 31. Data: 2012-01-16 16:34:39
    Temat: Re: NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości
    news:jf1gs5$3pm$1@inews.gazeta.pl...

    > Naprawdę nie wiem, jak ktoś zamiast manualnego myPhona z wielkimi
    > klawiszami kupuje na siłę e52. Naprawdę nie wiem. To tak jakbyś kupił
    > koparkę i później płakał w usenecie, że się nie mieści w garażu i nie
    > da się szybko jechać.

    Kolejny co w du... był g... widzial a wszystko wie najlepiej.
    Po co mi jakieś dziadostwo dla słuchaczy Radia Maryja? Chciałem porządny
    telefon z przydantymi bajerami, a nie byle jaki badziew pomalowany na
    złoto, a taka jest ta Nokia.

  • 32. Data: 2012-01-16 16:51:24
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Disappointed E52 owner

    > Zdajesz sobie sprawę, że dyskutujesz ze znanym trollem? ;)

    Teraz już wiem, na dodatek tępym dość. Ma tu nawet drugą tożsamość:
    Andrzej Libiszewski.
    Ten sam styl, ten sam program pocztowy, zamiłowanie do Sherlocka.
    Zwyczajne dowartościowujące się zero z niego.

  • 33. Data: 2012-01-16 17:01:53
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 16 01 2012 17:51, Disappointed E52 owner pisze:

    > Teraz już wiem, na dodatek tępym dość. Ma tu nawet drugą tożsamość:
    > Andrzej Libiszewski.

    Zleciałem z krzesła ze śmiechu.

    > Ten sam styl, ten sam program pocztowy, zamiłowanie do Sherlocka.
    > Zwyczajne dowartościowujące się zero z niego.

    Jak na to wpadłeś Sherlocku?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 34. Data: 2012-01-16 20:13:28
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Disappointed E52 owner" <d...@e...com> napisał :

    > Chciałem porządny telefon z przydantymi bajerami, a nie byle jaki badziew
    > pomalowany na złoto, a taka jest ta Nokia.

    To skoro chciałeś, to trzeba było ze swoją ponadprzeciętną inteligencją taki
    sobie wziąć. A wziąłeś telefon, którego zwyczajnie nie ogarniasz. Jak pospolity
    iPrzemol.

  • 35. Data: 2012-01-17 17:42:20
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

> [...]
    > klawiszami kupuje na siłę e52. Naprawdę nie wiem. To tak jakbyś kupił
    > koparkę i później płakał w usenecie, że się nie mieści w garażu i nie da

    Masz jakieś rozsądne wytłumaczenie dla tych "innowacji" które
    wprowadzili do E52 po E51?
    Jeżeli interesowałeś się E-serią to prawdopodobnie wiesz że w E51
    poprawili wiele rzeczy krytykowanych w E51. Tyle że uzyskali w ten
    sposób telefon niemal doskonały (w swojej klasie) - wystarczyło wstawić
    szybszy procek, moduł GPS i ew. odświeżyć system żeby uzyskać godnego
    następce.
    Niestety NOKIA poszła dziwną drogą i spiep*li sporo rzeczy które mieli
    wypracowane w poprzednich modelach. Nie jestem odosobniony w
    stwierdzeniu że E52 stanowi krok w tył, może jedynie cechuje się
    bardziej współczesnym designem ale nie znoszę gdy design przerasta
    ergonomię.

    M.

  • 36. Data: 2012-01-17 19:24:16
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Michal" <f...@w...wp.pl> napisał:

    > Masz jakieś rozsądne wytłumaczenie dla tych "innowacji" które wprowadzili do
    > E52 po E51?

    Mam tłumaczyć posunięcia kolesi z Nokii? Na mnie e52 zrobiła niezłe wrażenie po
    e51, no może jakby była z pół centymetra węższa. Ale ogólnie nie miałem powodów,
    żeby na cokolwiek narzekać.

> [...]
    > doskonały (w swojej klasie) - wystarczyło wstawić szybszy procek, moduł GPS i
    > ew. odświeżyć system żeby uzyskać godnego następce.

    No i uzyskali następcę. Godnego.

    > Niestety NOKIA poszła dziwną drogą i spiep*li sporo rzeczy które mieli
    > wypracowane w poprzednich modelach.

    Telefony tym się charakteryzują, że rzadko da się w kolejnym modelu polepszyć
    każdy element czy funkcję. Jest coś za coś.

    > Nie jestem odosobniony w stwierdzeniu że E52 stanowi krok w tył

    Czyli jak? Jest gorsza od e51? Bo nie kapuję już. Ja natomiast nie jestem
    odosobniony w stwierdzeniu, że każdy znajomy czy ktoś z rodziny, chwali sobie
    przesiadkę z niższego modelu na E52. Chwalą i wygląd i ergonomię i możliwości.
    No ale wiesz, w większości to rzecz gustu.

  • 37. Data: 2012-01-17 21:01:53
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zleciałem z krzesła ze śmiechu.

    Nie połam sobie nóżek, to nie jest śmieszne, tylko żałosne, nie wolno
    się śmiać z choroby psychicznej.

    Godel:
    serwer news: Gazeta.pl

    Andrzej Libiszewski:
    serwer news: Gazeta.pl

    Dokładnie ta sama wersja specyficznego programu, przypadek?

    Podobne style wypowiedzi, poruszanie się w tych samych wątkach, w
    sygnature jakaś głupota wpisana w podobnym formacie, imię i nazwisko w
    loginie zapewne zmyślone w celu wzbudzenia wrażenia autentyczności.
    Czepiani się na ludzi, którzy mają nick zamiast nazwiska.
    W tym samym czasie wzmianka o Sherlocku.
    Idziemy dalej, Godel cierpi na rozdwojenie jaźni, ale póki co nie
    dyskutuje jeszcze sam ze sobą, Andrzej nigdy nie odpowiedział na
    wiadomośc Godela i vice versa.
    Wszystko w nagłówkach mają takie samo, poza IP. Godel jest na saksach w
    Anglii,
    a Andrzej pisze niby z Łodzi, a co za problem połaczyć się zdalnie?

  • 38. Data: 2012-01-17 21:18:35
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-17 22:01, Disappointed E52 owner pisze:
> [...]
    >
    > Andrzej Libiszewski:
    > serwer news: Gazeta.pl
    >
    > Dokładnie ta sama wersja specyficznego programu, przypadek?

    moze obaj uzywaja ostatniej wersji?
    http://www.40tude.com/dialog/download.htm

    Takiego czytnika jak Twoj uzywa tu rowniez pare osob - czy to znaczy, ze
    wszyscy sa powiazani ze soba?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 39. Data: 2012-01-17 21:28:07
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > moze obaj uzywaja ostatniej wersji?
    > http://www.40tude.com/dialog/download.htm
    >
    > Takiego czytnika jak Twoj uzywa tu rowniez pare osob - czy to znaczy,
    > ze wszyscy sa powiazani ze soba?

    The current version is Beta 38 (Build 2.0.15.1), mało kto poza
    pasjonatami instaluje bete, a reszta "podobieństw" to niby magia i zbieg
    okoliczności?
    Outlook Express ma jeszcze bardziej zagmatwaną subnumeracje, pokaż mi
    więc kogoś kto pisze i zachowuje się tutaj podobnie jak i ma taką samą
    wersję.

  • 40. Data: 2012-01-17 21:32:18
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 17 01 2012 22:01, Disappointed E52 owner pisze:

    > Nie połam sobie nóżek, to nie jest śmieszne, tylko żałosne, nie wolno
    > się śmiać z choroby psychicznej.

    Wybacz, że się z ciebie śmiałem.

    > Godel:
    > serwer news: Gazeta.pl
    >
    > Andrzej Libiszewski:
    > serwer news: Gazeta.pl
    >
    > Dokładnie ta sama wersja specyficznego programu, przypadek?

    Układ.

> [...]
    > Idziemy dalej, Godel cierpi na rozdwojenie jaźni, ale póki co nie
    > dyskutuje jeszcze sam ze sobą, Andrzej nigdy nie odpowiedział na

    Bo to taki dr. Jekyll i mr. Hyde.

    > Wszystko w nagłówkach mają takie samo, poza IP. Godel jest na saksach w
    > Anglii,
    > a Andrzej pisze niby z Łodzi, a co za problem połaczyć się zdalnie?

    Tak, tak. Pewnie też rozpylił hel i posadził brzozę.
    Masz rację, jesteś chory psychicznie.
    BTW, ja też piszę "niby z Łodzi". Może jestem trzecim alter ego, Szerloku?