    From: szerszen <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: NIK ... na rzecz bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów.
    Date: Tue, 22 Nov 2016 15:28:01 +0100

    Akarm <a...@w...pl> wrote:

    > Dla odmiany, dla mnie główną przyczyną takiej ilości wypadków są
    > bezmózgi za kierownicą.

    Jak zaczniesz być również kierowcą, a nie tylko pieszym, to będzie o czym rozmawiać.

    > Fakt.

    Cieszę się że się zgadzasz.

    > Debile przechodząc myślą, że trafią na myślącego osobnika w
    > samochodzie.

    Zapominasz tylko że wchodząc na jezdnię wypada spojrzeć czy nie wchodzi się pod koła,
    samochód ma dużo dłuższą drogę hamowania niż pieszy. Kilkadziesiąt procent pieszych
    wchodzi na ulicę z marszu, nawet nie patrząc w kierunku z którego zbliża się auto,
    często w kapturze na głowie.

    > Tymczasem debile siadając za kierownicą zmieniają się w
    > bezmózgie, egoistyczne i agresywne kutasy.

    No tak, bo powinni najlepiej pchać samochód mając na względzie powyżej opisanych
    pieszych o skłonnościach samobójczych, którzy nie dość że nie patrzą i nie oceniają
    sytuacji na drodze, to jeszcze są ubrani cali na czarno i zupełnie nie biorą pod
    uwagę, że kierowca to też człowiek.

    Jak ma być bezpiecznie, to napewno nie może być tak, że cała odpowiedzialność
    zostanie zwalona na kierowców, obie strony muszą przestrzegać określonych zasad,
    stosować się do nich i tyle.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń