  • Data: 2009-07-31 23:15:41
    Temat: Re: NIE BYLO WYPADKU :)
    Od: "Tmek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tu krocej http://tnij.org/dx8r

    > Nie, to nie jest jedyna zaleta, druga jest taka że zasilana jest
    > dwoma AA. Jadę w 10-godzinną trasę? Biorę do kieszeni 6 naładowanych
    > eneloopów i jestem
    > ustawiony. :-)

    Tak, to jest zaleta. O ile wczesniej bedziesz pamietac zeby wymienic za
    wczasu :>
    Z drugiej strony w tym md80 zawsze mozna pod wtyk miniusb podlaczyc
    zasilanie. Albo z baterii albo z zasialcza zapalniczkowego. Choc przyznam ze
    to juz dlubanina.

    > (Poza tym, jeżeli ktoś jeździ motocyklem w deszczu to wodoodporność
    > to istotny argument na korzyść)

    Czyba ze wlozy sie sprzet do kasku, jak robi gosc na filmie :)
    Zawsze tez sprzet wielkosci baterii 9v mozna wlozyc w pierwszy lepszy
    kondon. Zniesci sie.

    > No, za te nowsze to owszem, ale 250 to w miarę tanio. Tachyon XC
    > wychodzi drożej, przy aktualnym kursie dolara, plus opcji cła i VATu.
    > A jakość obrazu to wszystkie kamery nakaskowe mają podobnie żałosną.

    Sprzet o ktorym pisze ma o dziwo w porownaiu do tamych niezla jakosc, np
    http://www.metacafe.com/watch/2340568/camstick_pro_d
    emo/

    MD80 kupilem na ebay z hk za 160zl. O ile nie trafi po drodze na clo itd, a
    nawet i jesli, to i tak atrakcyjna oferta.

    pozdro
    Tmek