  • Data: 2009-07-31 22:18:01
    Temat: Re: NIE BYLO WYPADKU :)
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 31 Jul 2009 23:12:32 +0200, Tmek <g...@o...pl> wrote:

    [...]
    > A nawet jak sie lepiej poszuka to za 1/3 czyli ok 170zl.
    > http://cgi.ebay.it/2MP-Mini-DV-Smallest-640-480-Digi
    tal-Video-Camera-MD80_W0QQitemZ220460329465QQcmdZVie
    wItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item335475a9f9&_tr
    ksid=p3286.m63.l1177

    Hm, ten link mi się nie otwiera. Ale ogólnie to poguglałem i urządzenie
    wygląda interesująco.

    > A propo innych tego rodzaju sprzetow to jakis czas temu sie tym
    > interesowalem i jedyna zaleta ACT2K jest wodoszczelnosc.

    Nie, to nie jest jedyna zaleta, druga jest taka że zasilana jest dwoma AA.
    Jadę w 10-godzinną trasę? Biorę do kieszeni 6 naładowanych eneloopów i
    jestem
    ustawiony. :-)

    (Poza tym, jeżeli ktoś jeździ motocyklem w deszczu to wodoodporność
    to istotny argument na korzyść)

    > Obrazek to ma tragiczny, podzialka jak w pierwszych komorkach, nic nie
    > widac i cena z kosmosu.

    No, za te nowsze to owszem, ale 250 to w miarę tanio. Tachyon XC wychodzi
    drożej, przy aktualnym kursie dolara, plus opcji cła i VATu. A jakość
    obrazu to wszystkie kamery nakaskowe mają podobnie żałosną.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik