  • Data: 2011-10-29 05:21:10
    Temat: Re: NIC: Tak, proszę pana, to ja napisałem Naukę o barwie...
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 29, 12:18 am, "tonieja" <t...@c...zsrr> wrote:
    > Bred wi cej. Tam w matrixie nie maj darmowych psychiatryk w?

    Czy Pilsudski mial racje twiedzac o polakach iz jest to "narod
    wspanialy, tylko ludzie kurwy"?
    Pytanie bylo retoryczne, gdyz wszystkim madrym wiadomo, ze to prawda.
    Wspolczuc tylko nalezy tej mniejszosci, ktora do takich kurew jak ty,
    nie zalicza sie.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/