eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNIC: Dzisiaj fotografuję już córki swoich poprzednich modelekRe: NIC: Dzisiaj fotografuję już córki swoich poprzednich modelek
  • Data: 2011-04-21 09:54:21
    Temat: Re: NIC: Dzisiaj fotografuję już córki swoich poprzednich modelek
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie bądzmy pruderyjni. Zapewniasz siebie, nie mnie.
    >Może odniesiesz się do tematu zamieszczonego na stronie Czarka. Tylko
    >pamiętaj, "że każda wypowiedź świadczy o jej autorze";)

    >marek

    Przywołałeś bez sensu PIS.

    Nie sądzę, aby było to sensownym odniesieniem do bloga, tudzież tematu
    wątku.
    Ponieważ była to Twoja autorska wypowiedź (nie sądzę, aby elitarne "Sygnały
    dnia" zajmowały się takimi pierdołami, choć kto wie...), to świadczy o Tobie
    i Twoim stanie umysłu.

    Jeżeli popierasz taką partię, która każe Ci nienawidzić konkurencji na
    każdym kroku - twoja sprawa. Ale nie pchaj się ze swoją idiosynkrazją na
    grupę o fotografii. Jeżeli nie możesz się opanować - skontaktuj się ze
    specjalistą.